rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Rölli
« : 28.11.2014 kello on 22:43 »

tottakai yritetään auttaa mite vaa pystyy  Thumb
Kirjoittanut: Aippe
« : 28.11.2014 kello on 22:10 »

Koetan auttaa.  Thumb
Kirjoittanut: velimatti.num
« : 28.11.2014 kello on 21:25 »

Nonii nyt täytyy jostakin hommata Ducaton I /89 -5 vaihteinen 2l pensan loota . Laittaa levälleen ja laakeroida rauhassa.
Töräytää se alle , sitten ei kai toi ole mitää rakettitiedettä. Tietysti täytyyhän siihen paneutua huolellisesti .

Jos kuulette että on tarjolla Ducato I pensaloota tarjolla jossain niin olen kiinostunut.

osoite :   velimatti.num@hotmail.com

aippe ja rolli4x4 tulen varmaan vähän kysymään neuvoja jossain vaiheessa jos sopii.

yst,ter velimatti.
Kirjoittanut: Aippe
« : 28.11.2014 kello on 20:04 »

Hitto sentään noi on todella tärkeitä ja hyviä neuvoja. Olen pirusti miettinyt tota katzin jolinaa. Lähemmin alamäessä I vaihteella hiljaa ajaessa ilmenee voimakkaimmin ääntely. Tahtoo vain käytännön ja luettu tieto mulla loppua.
Olen miettinyt milloin alkaa loota poikimaan.

Edelleen veikkaisin toisioakselin perämurikan puoleista laakeria. Joutuu pienellä vaihteella suuremman rasituksen kohteeksi.
Kirjoittanut: velimatti.num
« : 28.11.2014 kello on 14:55 »

Hitto sentään noi on todella tärkeitä ja hyviä neuvoja. Olen pirusti miettinyt tota katzin jolinaa. Lähemmin alamäessä I vaihteella hiljaa ajaessa ilmenee voimakkaimmin ääntely. Tahtoo vain käytännön ja luettu tieto mulla loppua.
Olen miettinyt milloin alkaa loota poikimaan.




Kirjoittanut: Aippe
« : 27.11.2014 kello on 19:46 »

Voi olla että toisioakselin sisempilaakeri on se joka tarvitsee enemmän vaihtoa, tuosta jolinasta päätellen.
Kirjoittanut: Rölli
« : 27.11.2014 kello on 19:38 »

Mites äijät kun olette rempannut ducaton lootia oletteko samalla laakeroineet vetopyörästön kannatinlaakerit.
Elikä happaneeko ne yleensä helposti.
ilman muta kaikki siin vaihees jos kokonaan purkaa
Kirjoittanut: velimatti.num
« : 27.11.2014 kello on 16:57 »

Mites äijät kun olette rempannut ducaton lootia oletteko samalla laakeroineet vetopyörästön kannatinlaakerit.
Elikä happaneeko ne yleensä helposti.
Kirjoittanut: velimatti.num
« : 27.11.2014 kello on 13:40 »

Voi vitsi hyvä neuvo, sillä en todellakaan olisi tietänyt ja  huomioinut tota tietoa.  Thumb Thumb
Kirjoittanut: Rölli
« : 27.11.2014 kello on 00:58 »

juu ne pystyy vaitaan ilman koko purkuu ja aika nopee simppeli homma.. ku muistat merkata vitosen siirttäjän kohdan tarkasti jos sattuu olemaan soikeella reijällä, jott säästyy sen säätämiseltä..