rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: JPS
« : 21.10.2014 kello on 12:14 »

Otan mittarin mukaan kun menen vaunulle seuraavan kerran.
Kirjoittanut: Knaus-90
« : 20.10.2014 kello on 17:29 »

Jokos olet mitannut tämän kaavion mukaan, hehku ei saa tarpeeksi virtaa.
Mittaa ensin hehkun jännite käynnistyshetkellä, kerran kaasuventtiili vetää
niin pitää syttyä, jos hehku saa vähintään 2,4v virtaa.
Akun ja ohjauspaneelin sulake tempuilee solikassa jos on posliini sulake.

  http://karavaanari.org/index.php/topic,11.msg55.html#msg55
Kirjoittanut: MCL
« : 20.10.2014 kello on 16:16 »

Kipinäsytkiä on asenneltu pilvin pimein jälkikäteen, joten vaunun valmistusvuosi ei kerro mahdollisesta olemassaolosta mitään. On muuten suositeltava varuste, parantaa toimintaa ihan oikeasti, mutta hehku on hyvä säilyttää ohella.
Kirjoittanut: JPS
« : 20.10.2014 kello on 16:10 »

Ei ole kipinä sytytystä ainakaan tietääkseni,vaunu on mallia -89 solikka.
Tuskin on boxia avattu ainakaan ihan hetkeen.
Kirjoittanut: viitalar
« : 20.10.2014 kello on 15:49 »

Jps:lle jospa siinä mustassa poksissa (pannun kyljessä) on konkat alkaneet kuivua viitais vähän ,minkä ikäinen vaunu sinulla on ja onko poksia koskaan avattu
T.Rauno
Kirjoittanut: MCL
« : 20.10.2014 kello on 15:38 »

Lämpötila ja kosteus saattavat vaikuttaa mahdollisesti hapettuneiden liittimien virranjohtokykyyn. Mikäli Primuksessasi on pelkkä kipinäsytkä saattaa se aiheuttaa syttymättömyyden seisonnan jälkeen. Omassani on sekä hehku- että kipinäsytkä em syystä. Ei lähde tulille muuten pitkän seisonnan jälkeen.
Kirjoittanut: JPS
« : 20.10.2014 kello on 14:46 »

Näin täytyy tehdä,mutta jotenkin tuntuu että tuolla lämpötilalla tai ilmankosteudella olisi jotain tekemistä tuon vian kanssa.
Eilen tosiaan kokeilin varmaan sen kymmenen kertaa laittaa primuksen tulille kun vaunussa oli 3 astetta lämmintä,klonk ja noin 2 minuuttia kaasun suhinaa kunnes uusi klonk ja vikavalonsyttyi.
Nyt kun vaunussa oli ollut yön yli se 22 lämmintä niin muutama sekunti ja syttyi heti.
Oliskin joku selkeä vika,mutta tämmöinen toimii milloin toimii ottaa kuulaan eniten,ei tuolla paljon uskalla puskissa lymytä ennen kun vika selviää.
Toivotaan että tuo liitinten läpikäynti auttaisi.
Kirjoittanut: MCL
« : 20.10.2014 kello on 13:22 »

Suosittelen Primuksen kaikkien liittimien ( myös ohjaustaulun sisällä ) irroittamista, puhdistamista ja voitelemista tipalla suojaöljyä.
Kirjoittanut: JPS
« : 20.10.2014 kello on 12:32 »

Ei jumaliste,eilen tuli paleltua kun odotteli että saa vaunun lämpöiseksi sähköllä ja kuinka ollakaan kun nyt kokeilin lähti primus tulille välittömästi.
Ihan ihme homma.

Joku mode voisi varmaan siirtää tämän ketjun sinne primus puolelle,ei ole juurikaan koskenut huoltoliikkeitä.
Kirjoittanut: JPS
« : 20.10.2014 kello on 12:20 »

Tuo vian ilmeneminen on vaan niin mystistä,viimeksi se "korjaantui" kun vaihdoin akun ja pelasi hyvin lähes vuoden.Nyt kun vaunu oli muutamanpäivän kylmillään kaasun loppumisen takia alkoi taas sama temppuilu.