rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: velnum
« : 17.10.2014 kello on 20:03 »


Mitä tullee noihin pakosarja muutoksiin niin kannatta tutustua tähän osoitteeseen. http://www.autosportkosonen.fi/  ,meinaan siinä on ikä äijät mitkä tekee ja suunittelee pakosarjoja. Siinä mielessä ei mitään turhaa kekkulointia  .Löytyy Ducaton lähes kaikki mallit ja tehokäyrät ennen  ja jälkeen asennuksen. Thumb

yst ter velimatti
Kirjoittanut: eura665
« : 17.10.2014 kello on 18:44 »

Mulla samanikäinen diisselikoneinen alkoviauto vei 12-13l satkulla.
Kirjoittanut: velnum
« : 17.10.2014 kello on 16:25 »

Kyllä kyseessä on fiat ducato  2L pensa 89v . Pensa kuluttaa enemmän kun diesel. Tarkkoja lukuja en tiedä kulutuksesta ennen muutosta . Koska tein pakosarja muutoksen välittömäsi oston jälkeen. Ainostaa vertaan tehtaan ilmoitettuun kirjotettuun tietoon ja netistä haettuun luettuun tietoon. Ja tänä kesän 5000 km ajoon ja ostettuun polttoaine kuittien
litramääriin.  Uskoisin että noista saa aika konkreettiset tiedot. Mielestäni pitkässä juoksussa saa aika hyvän kuvan kulutuksesta. Thumb
Kirjoittanut: 88k5
« : 17.10.2014 kello on 15:29 »

Otsikossa mainittu "2l pensa"  - alkaa olla dslin kulutus..

Eikös ole jo yli 2l tullut alkup. alaspäin?
Kirjoittanut: Bliz
« : 17.10.2014 kello on 14:57 »

Luulis että olis tullut reilusti alaspäin. Vai käyttääkö sitä lisääntynyttä vääntöä ja voimaa nyt sitten erilailla että ajaa tietämättään reippaammalla kaasulla ja näin ollen epätaloudellisemmin ku aikasemmin.

Kirjoittanut: velnum
« : 17.10.2014 kello on 12:19 »

Mulla oli  kulutus kesällä muutoksen jälkeen  , kaikki kilometrit ylhäällä ja polttoaine laput nii 11,8L-12,8 L  .100km  . Näköjää 89 vuoden Ducato tehtaan ohjearvot  mukaan koko lailla samat . Yllätyin itsekin ,ei näköjään ainakaan mulla tuonut selvää kulutus piikiä.
Kirjoittanut: Bliz
« : 17.10.2014 kello on 12:04 »

Kulutuksessa kanssa varmasti näkyy jos erot on noin selvästi jo huomattavissa kaasupolkimella.
Kirjoittanut: velnum
« : 17.10.2014 kello on 11:55 »

Tossa ajattelin vielä että täytyy lämpöeriste nauhalla kiertää sarja ,Elikä toteutus kastellan nauha kierretään todella kireälle
pukien ympärille lukitaan lopuksi rosteripannalla loppu häntä .

Mitä tällä saavutetaan : Ääni eristää todella hyvin sisään tulevaa mootori melua ,joka tulee pakosarjasta aina  olkoon tehty tai alkuperäinen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Sekä lämpöilyä koska kierrosherkkyys ja vääntö paranee .                                                                                            http://www.uspartsperformance.fi/pakosarjan-eristenauha-musta-326

Minulla on toi sarja koko lailla  tämän näköinen , tossa on se lämpö/ääni eriste käytössä.
Kirjoittanut: Bliz
« : 17.10.2014 kello on 11:33 »

Mielenkiintoinen ratkaisu..totuttu näkemään vähän toisenlaisimmissa kulkineissa mutta hyvä että tuli mieleinen mitä haettiinkin.
Kirjoittanut: velnum
« : 17.10.2014 kello on 11:11 »

Elikä ,toteutus minulla jokaiselle oma putki, jakautuu kahdeksi  65 cm jälkeen   ja aiva lopussa supistus  yhdeksi . Elikä voidaan puhua 4-2-1. Kannattaa jättää 2 cm väli ,kun on jakautunut 2 pukeksi koska lämpö ja resonassi vaikuttavat tekijät. Kannatta hitsata kuitenkin väliin ohuet sillat  30 cm välein .Pysyy hyvin ryhdissä ja tukevoittaa koko sarjaa. 8)

Motonetista ja biltemanista  löytyy hyvin ,siihen tarkoitettua nimenomaa putkea ja valmiita eripituisia  mutkia. eikä ole hinnan kiroissa.

Tossa on kaveri joka tietää ja osaa  ja on tehnyt ,tarvittaessa tekee valmiin sarjan.

http://www.autosportkosonen.fi/

Kannatta aina jos pystyy niin tehdä itse.