Kirjoittanut: Jumitzu
« : 16.10.2014 kello on 22:14 »No vastattaisko tähänkään, mistä löytyy otsikon pelistä pa suodatin? :-X
Kirjoittanut: Jumitzu« : 16.10.2014 kello on 22:14 »No vastattaisko tähänkään, mistä löytyy otsikon pelistä pa suodatin? :-X
Kirjoittanut: Aakku« : 13.10.2014 kello on 11:17 »webaston polttoainesuodatin kannattaa vaihtaa vähintäin joka toinen vuosi ,sillä varmistaa aika hyvin laitteen toiminnan ,wepaston kytkimen merkkivalosta voi lukea vikakoorin näiriö tilanteessa ,Onkos siellä joku vaihdettava suodatinkin...? Mistäköhän sellaisen löytää? Mulla ekassa pakussa jatkuvatoiminen ja kellolla toimiva Webasto pelitti moitteetta ja huoltamatta sen ajan kuin se minulla oli, eli 10 vuotta/420 tuhatta. Nykyisessä pakussa jatkuvatoiminen /kello Webasto ollut käytössä 7 vuotta/ 180 tuhatta eikä sitäkään ole huollettu koskaan. Retkuiluauton Ebereiden huolloista en tiedä, mutta on nekin moitteetta mulla jo 5 vuotta pelannut ja autossa ne on ollut 16 vuotta/160 tuhatta. Kirjoittanut: tsahkali« : 13.10.2014 kello on 10:38 »Kolmas versio toimii, mutta pitää joskus Se on ominaisuus... Kirjoittanut: Vesseli« : 12.10.2014 kello on 23:39 »Minulla 2012-mallin Ducato 2,3 JTD ja vasta
kolmas Webasto. Ensimmäisestä hajosi paloilmpuhallin. Vaihdettiin takuuseen, ja uudessa oli palopesä halki. Neste hävisi pakokaasujen mukana taivaan tuuliin. Kolmas versio toimii, mutta pitää joskus aikamoista ääntä ennen kuin lähtee käyntiin. Kirjoittanut: Jumitzu« : 12.10.2014 kello on 23:13 »Morjesta, nyt jotain uutta mystistä vikaa pukkas hetken mutta tuntien seisonnan jälkeen pelas kuin kello jälleen..
Lähdin aamulla töihin ja eka risteys, siittä poistues laitoin vahingos liian ison vaihteen no vaihoin pienemmän mut kappas.. Yritin kiihdyttää mutta auto laitto vastaan ja puutu täysin ja pukkas mustaa,sinistä pakoputkesta.. Sammutus ja uus yritys mutta kiihdyttäes nykimistä ja savua mustaa/sinistä.. Sama toistu pari kertaa ku tuli risteyksiä.. Perillä 35km päässä tarkistus konehuoneeseen ja kaikki ok. Öljyt ylärajassa,jäähdytinnesteet ok, matkalla syttyi nafta valo joten tankki täyteen. Paluu matkalla ei mitään ongelmia, kiihtyi normisti ja savutusta ei ollut.. Ei mitään, mitähän tapahtui.. ![]() Kirjoittanut: mjh48« : 28.08.2014 kello on 11:28 »Eli tuollakin sivulla mainitaan
Heater model Flash/Fault code capability on switch/timer Thermo Top C/Z No Not Applicable Eli vikakoodeja ei ole saatavissa Termo Top C laitteesta kytkimeltä/ajastimelta Kirjoittanut: hapero« : 28.08.2014 kello on 11:19 »Tuossa on linkki missä on noitten eri mallien vikakoodin luku.
http://www.techwebasto.com/redirect/academy_data/PC_Diag_Course/data/page_13.htm Kirjoittanut: mjh48« : 28.08.2014 kello on 09:49 »wepaston käyttöohje kirjassa on tarkat luku ohjeet vikakoodeista , Ei löydy Termo Top C:stä. Kysyin vielä Kahalta josta vastattiin vikakoodien olevan luettavissa vain testerillä. Ilmalämmittimissä vikakoodit saa kytkimeltä, ei vesilämmittimissä sanoi Kahan mies. Kirjoittanut: uppotukki« : 27.08.2014 kello on 22:32 »wepaston käyttöohje kirjassa on tarkat luku ohjeet vikakoodeista ,
Kirjoittanut: mjh48« : 27.08.2014 kello on 21:29 »webaston kytkimen merkkivalosta voi lukea vikakoorin näiriö tilanteessa , Miten siitä voi lukea vikakoodit? Meidän autossa Webasto vain ei käynnistynyt ja kellokytkin pimeni, kun hehkutulppa oli sökö |