rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Catiska
« : 24.09.2014 kello on 20:54 »

Kyllähän tuo muuten mutta painoa on liikaa. Nyky säännöillä kelkkakärryn vetäminen tekee hankaluuksia. Ensin pitäisi ajaa C1 sitten ainakin vuosi ilman keikkailua pohjoisessa kun pitää odotella että saa ajaa yhdistelmäkortin. Lisäksi muutakin riesoja, joten ei kiitos.
Kirjoittanut: Oulaa
« : 24.09.2014 kello on 09:53 »

Mitenkäs sitten Hymer tällä Fiatin tekniikalla
verrattunaMersedes tekniikkaan
nyt enempää puuttumatta tuohon autojen kokoeroon näissä vaihtoehdoissa .
Näistäkin mieluisampi ja minun vähäisellä kokemuksella lähes kaikki vaatimukset täyttävä versio on tuo B675.
Kirjoittanut: Catiska
« : 20.09.2014 kello on 19:02 »

Messut antoi mahdollisuuden katsella eri merkkejä. Muutama merkki nousi sellaiseksi että niistä voisi ajatella seuraavaa kaaraa meille.
N+B oli meidän ykkönen, sitten ehkäpä Hymer (ei exis eikä perus B) ja Carthago aivan kannassa. Neljänneksi vielä Rapidon df mallit. Muut ei sitten oikein puhutelleet.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 13.08.2014 kello on 13:04 »

Minkälaatuisia nämä rapidot on? Löytyisi Mersun alustalla ja ainakin kuvien perusteella ihan asiallisen näköisiltä kapistuksilta.

Vaikkapa tuo: http://www.nettikaravaani.com/rapido/987m/1414822

Miksiköhän tuossa ei ole satasen lätkää?

Rapidoista on sellainen mielikuva, että niissä olisi pääosin perinteinen styrofoam-eristys puurimoilla. Eihän sekään huono ole jos kori on tiivis. Ja onko Rapidon ulkopinta muovia?
Kirjoittanut: Catiska
« : 13.08.2014 kello on 11:05 »

Minkälaatuisia nämä rapidot on? Löytyisi Mersun alustalla ja ainakin kuvien perusteella ihan asiallisen näköisiltä kapistuksilta.

Vaikkapa tuo: http://www.nettikaravaani.com/rapido/987m/1414822
Kirjoittanut: kulkuriman
« : 12.08.2014 kello on 18:20 »

Hjuumoriin olen ollut tyytyväinen. Kaikki on toiminut odotusten mukaidsesti, paitsi Alden piirikortti joka kämähti viimetalvena. Tilaratkaisut ovat aina jokaisen omassa mieltymyksessä, mutta hyvät varusteet yhdistettynä riittävään määrään pattereita sekä vesikiertoiseen lattialämmitykseen tekevät ympärivuotisen matkailunautinnon mahdolliseksi. Parin Kaben jälkeen tämä auto ei ole ollut pettymys.
Kirjoittanut: ihaa
« : 12.08.2014 kello on 06:47 »

Hyymeristä vielä, että kyllä se arvonsa säilyttämisen  kautta ihan hyvin kelpaa laatuautojen, ainakin alempaan kastiin. Siis nämä uudet 2011 tulleet B-mallit.

Ehkä juuri noin on B-mallien kanssa mutta käytettynä Transit alustaiset Hymerit pudottavat hintansa siinä missä muut merkit, itse tietenkin seuraan mielenkiinnosta oman merkin hintatasoa... 2010 vuosimallin n. 7 metrin puoli-integroidut Adriat 40000 - 58000 euroa.

Hymeriltä vastaavan kokoiset ja samaa vuosimallia olevat Transitin alustalla olevat puoli-integroidut maksavat 35000 - 39000 euroa.

Samanikäiset ja saman verran ajetut verrokit.

http://nettikaravaani.com/adria/coral-s-680-sp/1395076?vifAdCount=1&vifNav=Y

http://nettikaravaani.com/hymer/692-cl/1417499?vifAdCount=4&vifNav=Y

edit: tarkennettu verrokkeja.
Kirjoittanut: Captainkidd
« : 12.08.2014 kello on 06:23 »

Hyymeristä vielä, että kyllä se arvonsa säilyttämisen  kautta ihan hyvin kelpaa laatuautojen, ainakin alempaan kastiin. Siis nämä uudet 2011 tulleet B-mallit.


Kirjoittanut: Captainkidd
« : 12.08.2014 kello on 06:18 »

Tuokin selviää, sillä aion katsastaa jenkkibussini, nykyisin englannin kilvissä. Jahka kerkeen tuossa keväämmällä.
Kirjoittanut: mike
« : 11.08.2014 kello on 22:15 »

Mites nuo linja autosta tehdyt? C kortti ja 100 ? Luulis koskevan matkailuautojakin jos samat varusteet!