rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 8.09.2014 kello on 11:32 »

Siltähän tuo näyttää
Kirjoittanut: oh5yw
« : 8.09.2014 kello on 11:29 »

Mistään en mitään ymmärrä, mutta olisikohan se korjausosa tuommoinen:

https://www.motonet.fi/fi/tuote/147480/korjausosa-vw-t4-2-5tdi-96-

kari
Kirjoittanut: 560FMK
« : 6.09.2014 kello on 18:19 »

Mun mielestä pakoputken hitsaaminen on pelkkää tekohengitystä. Toki katti on kallis. Purkaamoiltakin voi löytyä vähempi lahonneita.
Hitsaamalla se on tehtaallakin kasattu. Ei tietenkään kylkeen paikkaa vaan uutta putkee hitsaamalla kiinni.

En varmasti vaihtais kattia dieseliin, sen toimintaa kun ei savuarvosta eikä muustakaan oikein voi todeta, hajusta hieman.
Kirjoittanut: vanishing point
« : 5.09.2014 kello on 06:10 »

Mulla on semmonen mielikuva että just noihin on olemassa ihan "korjausputki" tuohon kohtaan..

Tarvikeliikkeet / Motonet mistä kysellä tulis ensinnä mieleen..
Motonetissa 30€ tuo korjausputki. Ihan kannattava vielä "tekohengittää". Tahnan kanssa laittaisin itse niin kyllä se taas kestää ihan hyvin. Samalla tarkistaa vaan että moottorin tukikumit on kunnossa että kone ei väännä putkea 'eläessään'. Ja putken kannakekumit vaihtaa samalla kun eivät kovin kalliita ole.
Kirjoittanut: Yrjö
« : 4.09.2014 kello on 21:43 »

   Kyllä korjaus kannattaa mikäli hitsataan ehjään uutta putkea. Eipä monet uudet tarvikeputket montaakaan vuotta kestä.
Kirjoittanut: Lerssinen
« : 4.09.2014 kello on 20:08 »

Mulla on semmonen mielikuva että just noihin on olemassa ihan "korjausputki" tuohon kohtaan..

Tarvikeliikkeet / Motonet mistä kysellä tulis ensinnä mieleen..
Kirjoittanut: K.E.V
« : 4.09.2014 kello on 19:42 »

Mä ajoin kai 4v sen korjauksen jälkeen ja myin vielä ehjällä putkella.
Kirjoittanut: Rölli
« : 4.09.2014 kello on 18:20 »

katti on lämmin jolloin hapot ei kondensoidu ennen ku pääsevät ohueen pako putkeen jossa ne tekevät tehtävänsä.. katin putken vaihdolla helposti viis vuotta lisäaikaa ennenku katti menee vaihtoon..
ett onha se tekohengitystä va mus aika tehokasta ja kannatavaa...
Kirjoittanut: mjo33400
« : 4.09.2014 kello on 18:08 »

Mun mielestä pakoputken hitsaaminen on pelkkää tekohengitystä. Toki katti on kallis. Purkaamoiltakin voi löytyä vähempi lahonneita.

Minun mielestä tässä tilanteessa ei ole.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 4.09.2014 kello on 17:33 »

Mun mielestä pakoputken hitsaaminen on pelkkää tekohengitystä. Toki katti on kallis. Purkaamoiltakin voi löytyä vähempi lahonneita.