Kirjoittanut: -------
« : 25.08.2014 kello on 21:00 »Jos suodattimet jättää vaihtamatta tai tankissa vettä, niin vesi tekee yllättäviä mutkia matkaan jopa pumpulle, puhumattakaan suuttimille.
Kirjoittanut: -------« : 25.08.2014 kello on 21:00 »Jos suodattimet jättää vaihtamatta tai tankissa vettä, niin vesi tekee yllättäviä mutkia matkaan jopa pumpulle, puhumattakaan suuttimille.
Kirjoittanut: aaoulusta« : 25.08.2014 kello on 17:26 »Toisilla kestää ja toisilla ei! Sokiana ja kuurona ajellaan ja ostetaan polttoainetta eikä halutakkaan tietää huollosta , vasta kun on tielle jääneenä pakosta joutunut asian kanssa pohtimaan ja kuulemaan oikeita asiantuntujoita,,ei se auto waan sen omistaja.
![]() Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni« : 25.08.2014 kello on 16:58 »Kirjoittanut: Mazza« : 25.08.2014 kello on 14:15 »Ainakin X1R on nimenomaan voiteluaine.
Sent from my menneen talven Lumia 520 using Tapatalk Kirjoittanut: kettunen« : 25.08.2014 kello on 12:48 »elekee hyvät immeiset sekottako mikä on pesu aine ja mikä on voiteluaine, kummankaan käyttö ei pois sulje toista ja pesun jälkeen on mielestäni voitelun paikka jokatapauksessa..Just näinpä oon tehnykkin. Transitiin ensin STP- ja tankillisen jälkeen 2-T öljy sekaan. Hyvin pelittää vuosimalli on -90. STP;n vaikutuksen huomaa kyllä parantuneena tehona ajossa. Terv. Toivo Kirjoittanut: Rölli« : 25.08.2014 kello on 11:33 »2t-öljy on kyllä todella hyvä aine, mutta se ei vähennä suutinten ohivuotoa, toisin kuin monet näihin tarkoitetuista aineista.elekee hyvät immeiset sekottako mikä on pesu aine ja mikä on voiteluaine, kummankaan käyttö ei pois sulje toista ja pesun jälkeen on mielestäni voitelun paikka jokatapauksessa.. Kirjoittanut: Mazza« : 25.08.2014 kello on 10:53 »2t-öljy on kyllä todella hyvä aine, mutta se ei vähennä suutinten ohivuotoa, toisin kuin monet näihin tarkoitetuista aineista.
Sent from my menneen talven Lumia 520 using Tapatalk Kirjoittanut: kimi« : 25.08.2014 kello on 10:40 »Edelleen pidän 2-T öljyä turvallisena ja kokeilemisenarvoise na. Aloittajan auto on yli 20v vanha ja suurempia uhkakuvia näen nykyaikaisten kaikkea liottavien aineiden käytössä.
Öljy ei kerralla laita kaikkea järjestelmään kertynyttä liikkeelle mutta voitelee ja notkistaa paikat. Kirjoittanut: Mazza« : 25.08.2014 kello on 09:36 »Ihan mitattuja tuloksia X1R Diesel+ -lisäaineesta: Tankillisen käytön jälkeen kahden huonokuntoisimman suuttimen korjauskertoimet putosivat 4,5ml -> 3ml ja 3ml -> 2ml. Autona MB E320CDI ja mittauslaitteena Mersun oma diagnostiikkalaitte isto.
Sent from my menneen talven Lumia 520 using Tapatalk Kirjoittanut: -------« : 24.08.2014 kello on 13:58 »Kyllä itsekkin suosittelisin oikeita litkuja sinne tankkiin, eikä 2-t. Niinkuin todettu on, niin jokainnen tehkööt mitä haluaa.. Nuo paineetkin on jo hieman korkeammat commonraileissa , kuin jaka- tai rivipumpussa. (kyseisellä henkilöllä ei varmaankaan ole commonrail). En minä uskalla suositella kuin oikeita litkuja. Puhumattakaan commonrailin ilmausta moottoriöljyllä (mitä olen seurannut sivusta).
|