rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Jukeli
« : 22.08.2014 kello on 15:50 »


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


Tuommonen haitta löytyy sieltä täyttöputkesta tankin puoleisesta päästä. Sen kun poistaa niin täyttöputkesta saapi jämäkämpää imuletkua tankkiin.
No ton miä teenkii. Pitää vaa pessä ja putsata kunnolla, ettei oo kurat tankissa. Kiitti.
Kirjoittanut: webkim
« : 22.08.2014 kello on 13:48 »






Tuommonen haitta löytyy sieltä täyttöputkesta tankin puoleisesta päästä. Sen kun poistaa niin täyttöputkesta saapi jämäkämpää imuletkua tankkiin.
Kirjoittanut: Jukeli
« : 22.08.2014 kello on 11:21 »

Ja kun noita Pajeroita on vetoautona käytetty niin ajattelin, että täällä joku asiaan vihkiytynyt osaisi neuvoa helpon tavan tankin tyhjennykselle. Ja hyviä vinkkejä on tullutkin. Kiitokset niistä.  Thumb
Kirjoittanut: Jukeli
« : 22.08.2014 kello on 11:16 »

Riippuu tullimiehestä. Ovat joitakin käännyttäneet takaisin rekkajonoon. Sitten pitää olla kaiken maailman rahti ja ajo ja matkapäiväkirjat... .. jajajaja. Vuoron vaihtoa pitänyt odotella ja yrittää uudelleen. Siksi uudempi koppaisia vaneja tms. Ei näy. Tämä siis Venäjän tullissa.
Kirjoittanut: 88k5
« : 22.08.2014 kello on 11:11 »

Ja nämä kaikki missä on iso tankki ovat kuorma-autoja joten ei muutakuin rekkajonoon vaan. Siinä sitä menis muutama päivä mukavasti.
Reilut 10v sitten Suburbanilla pääsi ihan hlöautopuolelta Niiralasta - eikös se rahtipuoli ole eri juttu? Onko homma muuttunut..
Subussa oli 140 tankki..

Kannattasko Pajeroa sitten valmistella hivenen - ottaa ne haitat pois.. voi sitten vaikka isommalla tynnyripumpulla vaihtaa löpövarastoa  Thumb
Kirjoittanut: Jukeli
« : 22.08.2014 kello on 11:00 »

Olisko parempi dieselin trokausauto esim. tuplatankillinen (osassa 2x 125L) Fordin F150, 250 tai Ecoline (van) natikan 6.9 tai 7.3 PpwerStrokella  ;D
Vetoautonakin monin verroin japskia parempi  :P

Ja nämä kaikki missä on iso tankki ovat kuorma-autoja joten ei muutakuin rekkajonoon vaan. Siinä sitä menis muutama päivä mukavasti.
Kirjoittanut: Jukeli
« : 22.08.2014 kello on 10:58 »

Ei tässä mitään trokata. Katoppakö kun tuo as.auto on 3, 3 korkea ja naapurin tullikatos 3.1 korkea, joten ei mahdu alta. Bussikaistaa pitäisi mennä missä  öljy/tarkastus monttu lähes yhtä leveä kuin raideväli autossani. Kaiken päälle kun kaikki kaapit katsotaan ja öljyisillä jaloilla sisällä hyppivät niin kävi jotenkii vit##taa. Pajerossa kumminkin 90 litraa tankki niin sais sillä täytettyä tuon matkaautonkin. Toivottavasti selvensi näitä viimeisiä järkeviä neuvoja.
Kirjoittanut: 88k5
« : 22.08.2014 kello on 09:26 »

Olisko parempi dieselin trokausauto esim. tuplatankillinen (osassa 2x 125L) Fordin F150, 250 tai Ecoline (van) natikan 6.9 tai 7.3 PpwerStrokella  ;D
Vetoautonakin monin verroin japskia parempi  :P
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 21.08.2014 kello on 23:16 »

Lekalla reikä pohjaan ja uusi tankki!
Kirjoittanut: Pekka
« : 21.08.2014 kello on 22:32 »

Jos sen vaan ajas tyhjäksi?