Kirjoittanut: vanishing point
« : 22.08.2014 kello on 06:43 »No miksi ei? Kunhan ei ahnehdi liian suurta vaunua koukkuun ja auto on kunnossa. Alustaankin kannattaa kiinnittää huomiota. Se on kovilla vaunua vetäessä ja turvallusuuden sekä vaunun vetämisen mielekkyyden kannalta pitää paikat olla kunnossa (iskarit ja ei väljää missään).
Viisaammat kertokoot tarkemmin.
Kyllä sen kanssa pärjää. Itsellä oli samalla koneella farkkumondeo, painavampi laite kuin esco ja ihan kohtuudella jaksaa vetää kunhan ei tosiaan mitään "ameriikan"-mallin rivitalopätkää kisko perässä. Vetoakselit joidenkin mukaan heikkoja näissä peleissä vetoa ajatellen mutta suunnilleen samanlaisia kuin muissakin merkeissä. Koneeseen kannattaa kuulemma 300-400tkm kohdalla vaihtaa kiertokangen pultit, ovat väsähtäneet noilla kilsoilla. Jos puhti tuntuu liian vähältä on tuohon netissä selkeät ohjeet miten syöttöpumpusta ruuvataan lisää syöttöä.

Sen verran nopsaan ruostuvasta laitteesta kyse, sattaa tietysti terveitäkin yksilöitä vielä löytyä etenkin jos ruostesuojattu ajoissa. 
Alusta on kunnossa ja vakaa ajettava muuten. Massa ei tunnu ajettavuudessa (vain hieman laiskempi) jos lasti on auton sisässä tultu kokeiltua myös ylilastissa (laattakuorma peräkontissa ja pari kyytiläistä). Koukun perässä roikkuvasta taakasta ei liiemmin kokemusta kys autolla. 

, ja mahdollisesti olis Sprite kahella akselilla kiikarissa 90-luvun alkupuolelta. 