rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: HiTec
« : 3.07.2014 kello on 08:34 »

Parempi määrä on mielestäni se 'sentti yli merkin', koska wanhoille vitosvaihteille on tärkeää saada öljyä riittävästi ja mitä ylempänä pinta on, sen parempi.

Juuri näin! Itse aikanaan as.autoamme metsästäneenä ja nyt omaakin myydessä kehuja kuulleena tuo ylitäyttö on ihan MUST! Jos kahdeksan kymmenestä on kuulemma yhä askit paskana mitä tälläkin hetkellä näitä on myynnissä, niin... No kukin tavallaan, mutta litra öljyä ei paljoa maksa, vaan se voi säästää piiiitkän pennin askin kanssa pulatessa - ja omasta kokemuksesta, vauhdittaa auton edelleenmyyntiäkin ihan kummasti, omani meni alta viikossa 8)
Kirjoittanut: jamppa508
« : 3.07.2014 kello on 08:21 »

onko sulla neliveto dukato?

Ei nyt sentään  :D sattu vaan kuva löytymään moisesta, kun muuten on laatikko saman näkönen
Kirjoittanut: tsahkali
« : 2.07.2014 kello on 23:58 »

Oikea määrä oljyä on tietääkseni 1,95 l joten 2 l on sopivasti

Parempi määrä on mielestäni se 'sentti yli merkin', koska wanhoille vitosvaihteille on tärkeää saada öljyä riittävästi ja mitä ylempänä pinta on, sen parempi.
Kirjoittanut: mjh48
« : 2.07.2014 kello on 22:38 »

Mukavuuden haluisena ihmisellä olen käyttänyt samaa laitetta siten, että laitan letkunpään ylhäältäpäin tikun reikään ja täytän säiliön öljyllä ja annan valua omia aikojaan. Menee aika helposti. Säiliön sijasta voisi käyttää myös  rattia ja hieman pitempää letkua.

Silloin kun itsellä oli -89 Ducato sen laatikko täytettiin mittatikun reiästä tratin ja pitkän letkun avulla.
Oikea määrä oljyä on tietääkseni 1,95 l joten 2 l on sopivasti
Kirjoittanut: mike
« : 2.07.2014 kello on 11:18 »

Katos per....tietty joo. Oma onkin 99 toi varapyörä selvitti. On tuo konehuone hiukan muuttunut.
Kirjoittanut: HiTec
« : 2.07.2014 kello on 08:54 »

On muuten todella "fiksu" airbag, sijoittaa tuo varapyörä konehuoneeseen, moottorin päälle, kuljettajan eteen. Sieltähän se hyvin, kumipallon tavoin, linkoaa nokkakolarissa kuskin syliin :-X
Kirjoittanut: jamppa508
« : 1.07.2014 kello on 22:27 »

Eipä taida yläkautta onnistua jos se tuolla on!

Onnistuu, kun ensin otat varapyörän pois edestä, just eilen tein lomallelähtötarkast usta ja tarkastin vaihteistoöljyt, sinne vaan sukellat käsi ojossa konehuoneeseen ja kurkottelet  ;D
Kirjoittanut: HiTec
« : 1.07.2014 kello on 21:59 »

Eipä taida yläkautta onnistua jos se tuolla on!

Perhana kun tuli myytyä tuo retkule jo pois, niin ei pääse kuvaakaan mestoista enää ottamaan, mutta yläkautta olen tuon askin tikun kyllä aina nyppinyt :-X
Kirjoittanut: mike
« : 1.07.2014 kello on 21:53 »

Eipä taida yläkautta onnistua jos se tuolla on!