rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mike
« : 23.06.2014 kello on 09:09 »

Juu pitää painaa ja kääntää vaikkapa 4:sen kohdalle. Katso kuitenkin että jako tukilta on kaasuventtiili kamiinalle auki! On varmaan samassa kun jääkaapin ja hellan venttiilit.
Kirjoittanut: 88k5
« : 23.06.2014 kello on 09:08 »

Jos sulla on pietsomalli S3002 P, niin Pietsosytytintä käytetään painamalla lämmönssätönuppi (0-10 säätö) pohjaan. Autom. sytkällä olevat S3002/5002 -mallit räpsivät kipunaa mikäli lämmönsäätö on väännetty pois 0-asennosta. Nupin painaminen, molemmissa sytytin versioilla, avaa kaasuvettiilin tulon, ja jos liekinvartija lämpiää, jää kaasuventtiili auki (ja kipinäräpse lopuu automaatti/patteriversiossa) kun vapautat lämmönsäätimen painamisesn - ennen sitä katso liekin tarkastusikkunasta näetkö liekin..

http://www.atstuonti.fi/File/K%C3%A4ytt%C3%B6ohjeet/Truma/S3002%20(P)%20ja%20S5002.pdf
Kirjoittanut: juhatapani
« : 23.06.2014 kello on 08:53 »

Kuvassa oikea.jpg olevaa säädintä painamalla ei kuulu mitään (pietson) naksautusta, pitäisiköhän? Vai pitäisikö sitä painaa ja kääntää samaan aikaan?

Hurina kyllä alkaa laitteesta kuulua kun kuvan vasen.jpg säädintä käännetään (ja valitaan man tai auto).
Kirjoittanut: mjh48
« : 22.06.2014 kello on 23:25 »

Lämmitin on Trumatic ja etupellin alta tosiaan löytyy motikka, joka on riittän suuri sisältämään pari paristoa, mutta sellaisia siellä ei taida olla. Motikka näyttää punaista valoa. Motikkaa ei ole äkkiseltään helppo avata.

Ylhäällä vasemmalla on kytkin, portaaton 5:n asteikko ja toisaalta asennot, joista yksi on A, toinen ympyrä ja kolmas muistuttaa tonttulakkia. Oikealla on pyöreä nuppi, jonka asteikko on 0 sekä 1-10.

Jos sinulla on mahdollisuus ottaa kuvia ja laittaa ne tänne olisi asiaan helpompi ottaa kantaa

Olisiko siinä tuo paristokäyttö korvattu akkukäytöllä, nimittäin jos siinä mötikässä palaa punainen valo

Kamiinan pitäisi tosiaan syttyä painamalla ja pitämällä painettuna jonkin aikaa siinä päällä olevaa säätönuppia, joka säätää lämpötilaa

Se toinen säätö liittyy puhaltimen ja sen puhallusnopeuteen, lisäksi siinä on automaatti ja käsiasennot

Nämä oletuksena näkemättä lämmitintä tai kuvia siitä

Täällä on myös paljon parempia asiantuntijoita kuin minä ja myös hedän on helpompi neuvoa jos näkevät minkälaisesta lämmittimestä on kyse
Kirjoittanut: trumatic
« : 22.06.2014 kello on 22:13 »

rupes heti kiinnostaa,onks siin kasikone ja automaatti?

Jos oikei muistan niin on,mutta ne on sun tallin lattialla oottamassa paikalleen laittoa :laugh:
Kirjoittanut: Rölli
« : 22.06.2014 kello on 22:11 »

Mulla on vanha 5002 lämmönsääimen ku painaa pohjaan ja käänttää isommalle niin kipinä syttyy ja vähän aikaa ku painaa niin jää palamaan. Ja jos oikein muistan niin yrittää antaa kipinää ku kääntää lämpötilan säädintä isommalle. Ja rollille. Voin myydä sulle tuon auton niin on sullakin sitten ollu truma lämmitin. Eikä ois hinnalla pilattu kampe :D
rupes heti kiinnostaa,onks siin kasikone ja automaatti?
Kirjoittanut: trumatic
« : 22.06.2014 kello on 22:01 »

Mulla on vanha 5002 lämmönsääimen ku painaa pohjaan ja käänttää isommalle niin kipinä syttyy ja vähän aikaa ku painaa niin jää palamaan. Ja jos oikein muistan niin yrittää antaa kipinää ku kääntää lämpötilan säädintä isommalle. Ja rollille. Voin myydä sulle tuon auton niin on sullakin sitten ollu truma lämmitin. Eikä ois hinnalla pilattu kampe :D
Kirjoittanut: Rölli
« : 22.06.2014 kello on 21:51 »

Selvisi, että auton käyttäjä on ollut aiemmin 2-3 v sitten kansanedustaja Reijo Tossavainen. Hän muistelee, että auton lämmittimessä on pietso, jota on pitänyt painaa useita kertoja, eikä pattereita ollut. Selventävätköhän nämä edustajan muistikuvat mitään?
ookko vääntäny lämmön säätimen johonni asentoon ja painanut sitä sisään, muistelen ettei joka asennossa painunut mutt kun painui ni rupes antaan kipinää ja sytty.. ei itell koskaa ollu, tai en tunnusta
Kirjoittanut: assertapani
« : 22.06.2014 kello on 21:30 »

Selvisi, että auton käyttäjä on ollut aiemmin 2-3 v sitten kansanedustaja Reijo Tossavainen. Hän muistelee, että auton lämmittimessä on pietso, jota on pitänyt painaa useita kertoja, eikä pattereita ollut. Selventävätköhän nämä edustajan muistikuvat mitään?
Kirjoittanut: assertapani
« : 22.06.2014 kello on 21:23 »

Hienoa, että otit osaa mjh48. Olen näinä päivinä alkava karavaanari eikä asiat suju vielä kovinkaan mallikkaasti.

Lämmitin on Trumatic ja etupellin alta tosiaan löytyy motikka, joka on riittän suuri sisältämään pari paristoa, mutta sellaisia siellä ei taida olla. Motikka näyttää punaista valoa. Motikkaa ei ole äkkiseltään helppo avata.

Ylhäällä vasemmalla on kytkin, portaaton 5:n asteikko ja toisaalta asennot, joista yksi on A, toinen ympyrä ja kolmas muistuttaa tonttulakkia. Oikealla on pyöreä nuppi, jonka asteikko on 0 sekä 1-10.

Pikkuisen vaikea asetella etupeltiä takaisin paikoilleen. Mutta pitääkö punaiselle valolle tehdä jotakin.

Olen Rovaniemeltä, nyt  Lahdessa. Täällä on niin  kalsat ilmat, että läpöä tekis mieli...