rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: "Masi"
« : 6.06.2014 kello on 13:07 »

Ja nekin tahtoo olla vähän kranttuja, jos ajaa pitkään tyhjäkäynnillä, tai ainakin melkein.
Tuommoinen kahdeksan-yhdeksänkymmen luvun taittee yamaha malta 2 hv.
Toimii aina. Ja jos sattuu vesipumpun siivet vanhuuttaan katoamaan ja leikkaa kiinni, niin eikun vauhtipyörän päästä pyöritystä ja taas toimii. Kaksi on mökillä ja molemmat on varmaan viimmeksi oikeasti huollettu vuonna yks.
Toinen jumahti viitisen vuotta takaperin jäissä ajon myötä. Keväällä bensaa tulpan reiästä sisään ja isola jako-avaimella pyöritystä. Noin kymmenen kiekan jälkeen tulppa kiinni ja verkon laskuun. Ei tarvinnut painona käyttää, mutta ehkä se pumpun kuminen siipipyörä pitäs joku kerta vaihtaa jos muistas.
Kirjoittanut: Ipsu
« : 5.06.2014 kello on 22:42 »

Voin autodatasta vilkasta, mut ranskalaisesta  ??? kun on kyse niin vaihtoehtoja löytyy, eli pitäis olla vähän tarkempaa tietoa, eteen kun on 260, 280 ja 300mm jarrulevyä ja taakse 240, 270 ja 274 halkaisijalla olevaa levyä.



Edit:
Näyttäis kaikissa olevan, vaikka halkaisijat eri, niin samat paksuuden minimimitat, edessä 21.8mm ja takana 6.5mm

Suurkiitos!! Takaa oltiin mittaavinamme 8,5mm joten sen vaihto ei olis just nyt pakollista!
Kirjoittanut: tsahkali
« : 5.06.2014 kello on 21:53 »

        No sen ratkaisu on 2t yamaha 90luvulta

Ja nekin tahtoo olla vähän kranttuja, jos ajaa pitkään tyhjäkäynnillä, tai ainakin melkein.
Kirjoittanut: jamppa508
« : 5.06.2014 kello on 21:27 »

Rellu Scenic II -04

Takapään uusi levy tais olla 10 mm mut molempien päitten minimimitat kiinnostais

Voin autodatasta vilkasta, mut ranskalaisesta  ??? kun on kyse niin vaihtoehtoja löytyy, eli pitäis olla vähän tarkempaa tietoa, eteen kun on 260, 280 ja 300mm jarrulevyä ja taakse 240, 270 ja 274 halkaisijalla olevaa levyä.



Edit:
Näyttäis kaikissa olevan, vaikka halkaisijat eri, niin samat paksuuden minimimitat, edessä 21.8mm ja takana 6.5mm
Kirjoittanut: Oulaa
« : 5.06.2014 kello on 21:26 »

Kirjoittanut: Ipsu
« : 5.06.2014 kello on 20:50 »

Riippyy levystä...

Rellu Scenic II -04

Takapään uusi levy tais olla 10 mm mut molempien päitten minimimitat kiinnostais
Kirjoittanut: TT-V
« : 5.06.2014 kello on 20:45 »

Paljos se jarrulevyjen mitta pitää olla?
On meinaan ajankohtaista kun tänään just käväsin kyselemässä hintaa paloille ja levyille. Halpaa on 370€ yhteensä  :o

Riippyy levystä...
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 5.06.2014 kello on 19:46 »

no se vähän riippuu jamahasta, jos se ois ollu itellä niin varmasti pelaisi mutta ette usko millaisia moottoreita ihmiset myi käypäsinä peleinä
siispä ostin halpiskiinalaisen ja se pelaa ku mikäkin
       Parsun??
Kirjoittanut: Oulaa
« : 5.06.2014 kello on 18:58 »

        No sen ratkaisu on 2t yamaha 90luvulta

no se vähän riippuu jamahasta, jos se ois ollu itellä niin varmasti pelaisi mutta ette usko millaisia moottoreita ihmiset myi käypäsinä peleinä
siispä ostin halpiskiinalaisen ja se pelaa ku mikäkin
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 5.06.2014 kello on 17:10 »

Koska keskustelu on yleistä niin rohkenen sanoa että kaikki kalusto ,niin autot kuin motskarit on tarkoituksella sen ikäistä että omatoiminen korjaaminen ja huoltaminen on tarkoituksenmukaist a.
Ainoa takuunalainen moottoriruputti on perämoottori jossa on takuu  ;)
ei sen harmittavampaa vehjettä kuin huonosti toimiva peräprutku johon ei voi luottaa.

Naapurin korjaamon monttuun kun saa nyt tukeutua ,on asiat hyvällä mallilla  ;D
Ei senpuoleen onhan näiden vanhusten kanssa sitten aina jatkuvasti pientä laittoa .
Juurikin tulin Mersun vikakoodin luvusta kirkonkylältä ,kun lakkasi vaihtamasta vaihteita , en kehtaa sanoa mikä ol vikana :-X
Koodin luku 29 eur ,no kyllähän siitäkin mokomasta maksua kertyy ajan kanssa  ^-^
        No sen ratkaisu on 2t yamaha 90luvulta