rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 10.05.2014 kello on 10:28 »

Taitaa imaista sähkökeskus itse tuon virran.
Kirjoittanut: Aloittelija 1.0
« : 9.05.2014 kello on 13:38 »

Mulla hobby 400:n jossa jatkuva kulutus tyhjänä n. 0,11A. En keksi syytä. Vaunu on juuri otettu käyttöön ts. uusi. Myyjäpuolella ei mitään osata sanoa. Mökkikäytössä ilman 230v harmittaa.
Kirjoittanut: Yrjö
« : 25.02.2014 kello on 22:39 »

Itse käytän vain massaan valettuja rasioita, ei ongelmia
  Eiköhän noilla tavallisillakin pärjää, kunhan on tiivis--paitsi vesireikä auki ja hiukan "vassua" liittimiin??
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.02.2014 kello on 14:20 »

Työnantajan kärryn sähköt kerran purettiin, vika löytyi sitten lopulta auton pistorasian takaa josta puuttui tausta, purki myös akkua sen lisäksi että sotki pistorasian toiminnot ruosteen yhdistäessä napoja. Vuoden vanha asennus oli autossa..

Eihän tuollaista saisi autoonsa laittaa  :-[
Itse käytän vain massaan valettuja rasioita, ei ongelmia
Kirjoittanut: kimi
« : 25.02.2014 kello on 13:42 »

Minulla on jatkuva + johto ollut auton pistokkeessa irti/rikki. Hienosti sekoitti koko sähköjärjestelmän kun virta pääsi kulkemaan takaisin muita johtoja pitkin
Kirjoittanut: ose
« : 25.02.2014 kello on 12:05 »

Tuon sulkisin pois kokonaan  ;)
Työnantajan kärryn sähköt kerran purettiin, vika löytyi sitten lopulta auton pistorasian takaa josta puuttui tausta, purki myös akkua sen lisäksi että sotki pistorasian toiminnot ruosteen yhdistäessä napoja. Vuoden vanha asennus oli autossa..
Kirjoittanut: K.E.V
« : 23.02.2014 kello on 17:52 »

Lainaus
Epäilin myös mahdollisuutta 7-napaisen 2 nastasta kosteuden myötä karkaavasta virrasta. Liekö todennäköinen. Pistoke pussin alla suojassa telineessään. Kiitoksia kaikille neuvoja antaneille.Seb

Tuon sulkisin pois kokonaan  ;)
Kirjoittanut: Ossi66
« : 23.02.2014 kello on 17:32 »

Epäilin myös mahdollisuutta 7-napaisen 2 nastasta kosteuden myötä karkaavasta virrasta. Liekö todennäköinen. Pistoke pussin alla suojassa telineessään. Kiitoksia kaikille neuvoja antaneille.Seb

Eikö tuossa piuhassa ole sulaketta? Sen sulakkeen irrottamalla pitäisi sinne vuotavan virran loppua  ;)
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 23.02.2014 kello on 07:51 »

Lataa sebulon akku täyteen ja ota sitten miinus kenkä irti. Jos akku purkautuu, vika on akussa.  :)
Kirjoittanut: sebulon
« : 23.02.2014 kello on 00:03 »

Kiitoksia vinkeistä. Radion olen poistanut kokonaan ja kaasuhälytimestä on sulake irti samoinkuin jälkasennus sähkökellostakin.
Ainoa kuorma lienee ollut se varausindikaattorin päälläolo.
Täytyy seurata jännitteen mahdollista laskua nyt kun kaikki sähköä kuluttavat laitteet on poistettu epäiltyjen listalta.
Epäilin myös mahdollisuutta 7-napaisen 2 nastasta kosteuden myötä karkaavasta virrasta. Liekö todennäköinen. Pistoke pussin alla suojassa telineessään. Kiitoksia kaikille neuvoja antaneille.Seb