rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aloittelija 1.0
« : 9.05.2014 kello on 15:10 »

Ei riitä ainakaan minun hobbyssä että päävirtakytkimen painaa nollille. 0.11 A on kulutus silti. Ja on sitä vaikka painaa akkukotelon kyljessä olevan napin pois päältä. Ei ole selvinnyt mikä kuluttaa. Kaikki sulakkeet olleet irti, mutta silti 0.11 vakiokulutus.  :o
Kirjoittanut: seppoko
« : 19.03.2014 kello on 21:49 »

olisi varmaankin pitänyt syventyä ensin tuohon ohjekirjaan ennenkuin alkaa kyselemään :)


Eihän mies ohjekirjaa lue ennen kuin on pakko!
Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.03.2014 kello on 20:42 »

Sieltähän ne löytyi kaikki asiat joita kysyin. Thumb
Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.03.2014 kello on 20:38 »

Parempi kysyä kuin katua vai parempi lukea kuin kysyä  ;)

Molemmat on hyviä. Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 19.03.2014 kello on 20:34 »

Parempi kysyä kuin katua vai parempi lukea kuin kysyä  ;)
Kirjoittanut: Team Isomaa
« : 19.03.2014 kello on 20:27 »

olisi varmaankin pitänyt syventyä ensin tuohon ohjekirjaan ennenkuin alkaa kyselemään :)

"Jos pääkytkintä painetaan vähintään neljä sekuntia järjestelmän ollessa käynnissä, aktivoitujen laitteiden lisäksi myös 12V:n järjestelmä
kytkeytyy kokonaan pois päältä"
tää on kai sitten se päävirtakytkin :)

http://www.hobby-caravan.de/fileadmin/user_upload/kataloge/katalog_download/bedienungsanleitungen/Wohnwagen/2009/Kompl%20WW%20fin%2009%20BS.pdf
Kirjoittanut: K.E.V
« : 19.03.2014 kello on 19:24 »

Ei löytynyt meitin hobotista sellasta, vaikka -09 on
ne on varmaakin säästetty johonkin paremmin varusteltuun malliin  ;D

täytyy varmaankin biltemaaniin mennä, ei viitsi ruuvailla kenkää irti toistuvasti.
Hobbyssä ei välttämättä ole ?
Käyttämissäni vaunuissa on 2 , paneelin kytkimellä saa pääosan pois ja kaapissa olevalla kaikki.





Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.03.2014 kello on 19:23 »

Pitäisköhän tuohon vaunun akulle asentaa jonkunlainen päävirtakytkin kun tuntuu akku tyhjenevän kun seisoo kauemmin.
vai miten toveri-karavaanarit ovat toteuttanee omassa kulkimessa?

alden paneeliin ainakin jää virrat ja kopin valotkin pelittää normaalisti vaikka kaikki sulakkeet pistäis pois päältä.
kai siellä sit joku kuluttaa akkua.

Onko kaapissa Dometikin muuntaja ja onko laturi kirkaskoteloinen DC/DC-laturi? Lataako akkua normaalioloissa? Onko laturin liittimissä kiinni kaksi mustaa motikkää? Ota kuvia noista laitteista. Siellä kaapissa on myös iso relekotelo jossa releet kaikille valo-ohjauksille joita ilmeisesti ohjaat ohjauspaneelista joka on oven vieressä.
Kirjoittanut: RR
« : 19.03.2014 kello on 18:29 »

Olet varmaankin napsutellut 230 V sulakkeita. Jossain pitää olla sulakkeet noille 12 voltin systeemeille, etenkin kun on noin nuori että tuskin on kenenkään itse ropaamat pienjännitesähköt
Kirjoittanut: Team Isomaa
« : 19.03.2014 kello on 15:57 »

Nuo päävirtakytkimet ovat olleet vakiona.

Ei löytynyt meitin hobotista sellasta, vaikka -09 on
ne on varmaakin säästetty johonkin paremmin varusteltuun malliin  ;D

täytyy varmaankin biltemaaniin mennä, ei viitsi ruuvailla kenkää irti toistuvasti.