rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Volvodriver
« : 25.04.2014 kello on 21:54 »

Moi.

Kiitos vastauksista. Vika tai oikeastaan viat löytyi.
Eli hapettumat johdoissa ja hanan liitäntään menevässä jatkoliitännässä.
Syy oli se, että hanalta lähti kaksi johtoa sokeripalaan, joka oli ruuvattu pystyasentoon niin, että hanalle menevät johdot olivat ylhäältä kiinni. Hanalta uppopumpulle lähtevät johdot lähtivät alasapäin. Ja kun vaunu vedetään, niin se rytkyy ja rytisee, niin pumpulle menevät johdot olivat löystyneet ja hapettuneet kun maan vetovoima nykii niitä alaspäin.
Korjaus: Johtojen kärjistä pala pois ja uusilla pinnoilla alkoi toimia. Jatkoliitäntää muutama kerta auki kiinni ja toimii.

Tuli samalla tehtyä syväsiivous ja löydettyä pitkään etsimäni varashälyttimen katkaisija, joka oli pudonnut patterin päällä olevan koriste/"lämpö"levyn väliin.

Kiitos sulakevinkistä eli pitääkin ostaa kuparisia sulakkeita.  :D

Nyt uusimaan vaunun 13-napaista johtoa, joka tulee vaunusta auton 13-napaiselle pistokkeelle. Syy: edellinen omistaja yrittänyt vetää vaunua johdon kanssa ja unohtanut kytkeä sen vetokoukkuun.  :o  Thumb

Turvallista matkaa kaikille!  :)



Kirjoittanut: K.E.V
« : 18.04.2014 kello on 09:53 »

Sulakerasiassa hapettuneet kontaktit?
Sulake pois, pikku poranterällä ne vastikkeet sormin pyörittäen puhtaaksi , painetaan ne sormilla vähän suppuun jotta spöijistä tulee enemmän. Laitetaan uudet kupariset sulakkeet (alumiiniset hapettuu) ja kokeillaan toimiiko.
Kirjoittanut: Volvodriver
« : 17.04.2014 kello on 22:26 »

Mulla kävi kerran niin, että alden taulusta oli käyttöveden kytkin off asennossa. Eihän tietysti vika voi näin yksinkertainen olla. Mulla on Soliferin S6 vuodelta 2003

Kiitti vinkistä. Kokeilin tuotakin. Pitää vain alkaa tutkia mistä johdot tulevat. Johdot menevät vain tosi ahtaassa johtotunnelissa.
Kirjoittanut: ArHi
« : 15.03.2014 kello on 18:39 »

Mulla kävi kerran niin, että alden taulusta oli käyttöveden kytkin off asennossa. Eihän tietysti vika voi näin yksinkertainen olla. Mulla on Soliferin S6 vuodelta 2003
Kirjoittanut: Volvodriver
« : 15.03.2014 kello on 18:32 »

Hei.

Nyt olisi taas keväthuolto edessä.
Keittiön ja vessan hanasta ei tule vettä.
Syötin vesipumpulle eli uppopumpulle suoraan virtaa ja se toimii.
Kokeilin hanaa, joka on vaihdettu kesällä 2012, että se toimii maadoittamalla.
Nyt saan hanan toimimaan vain niin, että syötän akulta suoraan miinuksen ja plussan (sulake toimii siis katkaisijana  :)

Onko Solifer S9 vm. 2003 vielä toista sulaketaulua piilossa vai mikä avuksi?