rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Vesseli
« : 1.04.2014 kello on 22:19 »

Kauppakassiin vaihdettu tänään ja tuli
yllätys. 15 km:n ajon jälkeen rupesi
herjaamaan liian alhaisista paineista.
Hätäpäissäni soitin myyjäfirmaan, mistä
sain typpillisen vastauksen, tuo se auto
tänne. En uskonut, vaan luin vähän ohje-
kirjaa. Sieltähän löytyi selvä ohje, miten
häiriö kuitataan ja mittarista nähdään
renkaiden paineet.
Kirjoittanut: Rölli
« : 1.04.2014 kello on 16:56 »

loppu syksyst vaihon uuet ja ilmeisesti taas loppusyksyst uuet
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 1.04.2014 kello on 16:30 »

Heinäkuussa ! ;D
Heinäkuu on pääsiäisen jälkeen ;)
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 1.04.2014 kello on 16:10 »

Heinäkuussa ! ;D
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 1.04.2014 kello on 16:06 »

Viel o kulkine korjaamolla nastagummeineen, mut jos laittais suvigumit alle vasta pääsiäisen jälkeen....
Sama tällä pääsiäisen jälkeen vasta ;)
Kirjoittanut: Duster
« : 1.04.2014 kello on 15:56 »

Viel o kulkine korjaamolla nastagummeineen, mut jos laittais suvigumit alle vasta pääsiäisen jälkeen....
Kirjoittanut: tsahkali
« : 1.04.2014 kello on 14:41 »

Pito ja kulutuskestävyys - ovat kuin kolikon eri puolet  :D

Ehkä on hyväkin, että se aika on ohi, kun mentiin kauppaan ostamaan X-misukoihin uutta autoa.  :D  Ihan riittävän liukkaita on sateella nuo nykyrenkaatkin.
Kirjoittanut: 88k5
« : 1.04.2014 kello on 13:08 »

Tuossa hyvä sivusto jos haluaa katsella renkaan kulumisarvoja. (Treadwear / UTQG). Ikävä katsella lukuja jotka menevät yli 500, koska niitä ei saa jostain syystä enää Euroopasta :(

http://www.tires-easy.com/
En kattelis ihmeemmin TW lukua - vähän "ameriikan hömppää";

"The problem with UTQG Treadwear Grades is that they are open to some interpretation on the part of the tire manufacturer because they are assigned after the tire has only experienced a little treadwear as it runs the 7,200 miles. This means that the tire manufacturers need to extrapolate their raw wear data when they are assigning Treadwear Grades, and that their grades can to some extent reflect how conservative or optimistic their marketing department is. Typically, comparing the Treadwear Grades of tire lines within a single brand is somewhat helpful, while attempting to compare the grades between different brands is not as helpful"
http://www.enginebasics.com/Chassis%20Tuning/Tire%20Treadwear.html

Kysymykseen, miksi ei E-hyväksyntää yli TW 500 (luistimille) ole - kertooko tämä jotain;

"Relation to friction coefficient
The average friction coefficient (µ) is related to the tire's Treadwear rating by the following formula:
µ =2.25/TW0.15
A lower treadwear rating indicates a higher friction coefficient and thus provides a shorter braking distance. A softer, more sticky tire, wears off its material faster to provide this performance.
"
http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating

Pito ja kulutuskestävyys - ovat kuin kolikon eri puolet  :D
Kirjoittanut: massimo
« : 1.04.2014 kello on 12:28 »

Empä minäkään kelien takia vielä vaihtanut, vaan kun sattui sopiva aika ja aivan sama kummat siellä on alla, kun seisoo tallin päädyssä. Lauantaina vasta reissuun ja jos on huono keli, niin menen pökötillä, kun siinä on kitkat alla.
Kirjoittanut: ihaa
« : 1.04.2014 kello on 12:23 »

onhan tuota melkein kokotalvi paljaalla tiellä ajettu niin miksi nyt hoppuilemaan muutaman viikon takia  :-\ :-\

No on on ja just sen takiahan sitä ne vaihdetaankin, kevätasfaltti on parasta aikaa kuluttaa kesärenkaat jotta pääsee hankkimaan uudet tilalle, vitsi, vitsi..vai oliko sittenkään.  ;D

Ei vaan totuushan lienee monelle se, kesärenkaiden alut näyttävät paremmalta omaan silmään kuin ne talvirenkaiden alut. Sen verran autohulluja ja nuorekkaita nelikymppisiä tässä vielä ollaan.  8)