rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 27.03.2014 kello on 16:31 »

Ja esim Flukessa se sulake kustantaa enemmän kuin €  :-[
Kirjoittanut: 88k5
« : 27.03.2014 kello on 15:49 »

^
..ja tietää missä sen vaihdettava sulake on  :laugh:
Kirjoittanut: Ossi66
« : 27.03.2014 kello on 14:47 »

Mittari varmaan ampeeri asentoon?

Tarkoituksella jätin tämän tilaan "pitää kyllä tietää mitä tekee ettei polta mittaria" ;D

mittarista on hyvä löytyä ainakin 10A mittausalue ;)
Kirjoittanut: tsahkali
« : 26.03.2014 kello on 21:11 »

Mittari varmaan ampeeri asentoon?

No totta mooses...
Kirjoittanut: relluttelija
« : 26.03.2014 kello on 16:28 »

Otan akun kengän irti ja laitat mittarin siihen väliin.
Mittari varmaan ampeeri asentoon?
Kirjoittanut: tsahkali
« : 26.03.2014 kello on 15:38 »

Mites tuo virrankulutus mitataan?

Otan akun kengän irti ja laitat mittarin siihen väliin.
Kirjoittanut: relluttelija
« : 26.03.2014 kello on 15:33 »

Kaikki sisävalot on tarkastettu ja johtosarjat kunnossa. Koukun pistorasia on toki säpäleinä, menossa vaihtoon, mutta siihen ei vielä tule jatkuvaa virtaa niin ei senkään pitäisi tyhjätä akkua. Tuon mittauksen + ja - kaapeleiden väliltä tein siis ilman virtaa, akku irrotettuna. Mites tuo virrankulutus mitataan?
Kirjoittanut: Ossi66
« : 26.03.2014 kello on 13:32 »

Tuo vastusmitaus plussan ja miinuksen väliltä ei kyllä kerro mitään. Siellä on nykyautossa meleko monta boksia oottamassa virran paluuta, vaikka ne ei ottaisi mitään virtaa 10s kuluttua virtojen paluusta.
Parempi olisi mitata "lepotilan" virrankulutus, mutta sitä tehdessä pitää kyllä tietää mitä tekee ettei polta mittaria.

Onko mahdollista että vetoautossa on esim. takaluukun saranalta johdot poikki+oikosessa? Tai peräkontin valo palaa samasta syystä jatkuvasti?

Toinen vakiopaikka noihin vuotoihin on vetokoukun pistorasia, jonka tausta/sisus on täynnä märkää hiekkapölyä+vettä.
(ja kohta joku kehoittaa käyttämään vain hartsiin valettuja pistorasioita  ;D )
Kirjoittanut: relluttelija
« : 26.03.2014 kello on 12:54 »

Vetoauton akku tyhjenee jostain syystä melko nopeastikin. Ajattelin aluksi että akku olisi sökö, mutta kun irrotin akun, niin lepojännite nousi pikkuhiljaa, muita mittauksia en osaa akulle itse tehdä. Sitten mittasin yleismittarilla vastuksen + ja - kaapelieden välillä. Näytti 270 ohmia. Piirturi ja webasto ainakin on jatkuvalla virralla kytkettynä. Onko nyt sitten jossain joku piuha oikosessa, vai onko tuo mittarin näyttämä vastusarvo normaali?