Juu, tuo on tuttu ketju, minun aloittama.
Kaksoispohja ei ole välttämätön, meidän nykyinenkään ei ole sillä varustettu mutta kyllä se mukavuutta tuo kummasti pakkasilla.
Noko ku asia on vaan niin että tuo 3500kg:n raja rikkoutuu niiiiin herkästi ja se on selvää että ei kestä kauaa kun matkailukulkimia ruvetaan punnitseen tienpäällä, kuis'sitten suu pannaan ? Ei ainakaan naurata.
Tuossa yksi aihe joka nousee "pintaan" aika-ajoin:
https://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/matkailuautot/?x26555=6098611Siitä voi "repiä huumorii" mutta jos omalle kohdalle sattuu, ei naurata.
Se että miten tuo kaksoispohja tuo mukavuutta ihmetyttää, en näe tuon rakenteen tuovan muuta kuin ongelmia huollon kannalta, kaikki letkut/liittimet on rakennettu tuohon ahtaaseen "rakoon" siinä vaiheessa kun kamppeesta on seinät vielä asentamatta. Nyt jälkikäteen noita putkistoja ym:ta pitää huoltää "nyrkin mentävistä" aukoista.
Esim LMC on tehnyt puoli-integroidun as-auton nestekiertoisella lattialämmityksellä ja lattialämmitys on koko asunto-osan päästä-päähän sisältäen takatallinkin. Ja keulaosaan voi laittaa nestekirtoisen lattialämmityksen tyyliin Jokkutuote. Eräällä perheellä on käytössä tuollainen takapotku MB LMC. Eivät ole valitelleet kylmäksi kulkinettaan.