rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Oulaa
« : 25.02.2014 kello on 05:25 »

Tämon nyt kyllä mielenkiintoista !
En tiejä miten se Chaussoni tuntu niin keposalta ajella että tässä ootellaan ko pikkusena joulua että saapi auton kotio
ja pääsee rauhassa ajeleen ja testaamaan tartteeko lastumotikkaa ai muuta ropeltamista .
Kirjoittanut: Catiska
« : 24.02.2014 kello on 09:51 »

Myös välityssuhteet vaikuttaa asiaan.
Kirjoittanut: seppoko
« : 23.02.2014 kello on 22:57 »

Onhan tuo -07 2.3 (130 Multijet) toista kuin nuo aiemmat 2.3 ja 2.8  :Dhttp://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Ducato#2006-2011

....2,3:t ovat olleet tai ainakin tuntuneet tehokkaammilta kuin 2,8.

Siis myös se vanhempi 2,3 tuntui tehokkaammalta kuin 2,8!

Tuota en tiennytkään, että paperilla on noinkin suuret erot.
Kirjoittanut: 88k5
« : 23.02.2014 kello on 22:14 »

Minulla on ollut ja on 2,3:t VM -03 ja -07 sekä 2,8 VM -05. 2,3:t ovat olleet tai ainakin tuntuneet tehokkaammilta kuin 2,8.  Äänekkyyttä en muista kun 2,3 vaihtui 2,8:ksi. Mutta kun 2,8 vaihtui 2,3: ksi, niin ääni lisääntyi aavistuksen. Kuinka paljon vaikutti, että 2,8 oli täysintegroitu, en tiedä. 2,3:t oli ja on puoli-integroitu.
Onhan tuo -07 2.3 (130 Multijet) toista kuin nuo aiemmat 2.3 ja 2.8  :D
Lainaus
ModelEngineDisplacementValvetrainMax. power at rpmMax. torque at rpmYears
2.3 JTD2Iveco F1AE0481C2,286 ccDOHC 16v110 PS (81 kW; 110 hp) @ 3,600 rpm270 N·m (200 lb·ft) @ 1,800 rpm2002–2006
2.8 JTD/HDiIveco 8140.43S2,800 ccSOHC 8v128 PS (94 kW; 126 hp) @ 3,600 rpm300 N·m (220 lb·ft) @ 1,800 rpm2002–2006
130 MultijetIveco F1AE0481N2,287 ccDOHC 16v130 PS (96 kW; 130 hp) @ 3,600 rpm320 N·m (240 lb·ft) @ 2,000 rpm2006-2011
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Ducato#2006-2011
Kirjoittanut: Oulaa
« : 23.02.2014 kello on 21:31 »

Nämät minun tutkimuksethan ol erittäin tarkkoja perstuntuma tutkimuksia  :-[ :-\
Kirjoittanut: Catiska
« : 23.02.2014 kello on 17:50 »

Vaikuttaa mutta ilmanvastuksen vaikutus on hyvin pieni kun puhutaan kiihdytyksestä vaikkapa 80km/h nopeuksiin.
Kirjoittanut: tahko
« : 23.02.2014 kello on 17:49 »

Kiihdytysvaiheessa kopan muodolla ei ole juurikaan merkitystä. Vain auton painolla moottorin väännöllä. Noissa em. autoissa ei ole painoilla juurikaan eroa.

kaikki vaikuttaa ja joka vaiheessa.
Kirjoittanut: seppoko
« : 23.02.2014 kello on 15:03 »

Eipä taida olla kovinkaan järkevää vertailla eri moottori vaihtoehtoja jos koppa jota moottori kuljettaa ei ole täsmälleen samanlainen.


Kiihdytysvaiheessa kopan muodolla ei ole juurikaan merkitystä. Vain auton painolla moottorin väännöllä. Noissa em. autoissa ei ole painoilla juurikaan eroa.
Kirjoittanut: tahko
« : 23.02.2014 kello on 14:47 »

Eipä taida olla kovinkaan järkevää vertailla eri moottori vaihtoehtoja jos koppa jota moottori kuljettaa ei ole täsmälleen samanlainen.


PS.kyllä minunkin autoissa 1.6l (106hp/148nm) tuntuu ärhäkämmältä kuin tuo 2.5l (131hp/340nm)
Kirjoittanut: seppoko
« : 23.02.2014 kello on 14:01 »

Eilisten koeajojen perusteella oli helppo valita 2,3 koneella oleva auto .
Miten se voi olla pirteämmän tuntuinen kuin 2,8.
Minusta kyseen olle se voi olla sykolokiaakin .
Eli jos koko auto ei heti tunnukkaan "meijän autolta" niin ei siinä ole helppolla muukaan mukavaa  :o

Minulla on ollut ja on 2,3:t VM -03 ja -07 sekä 2,8 VM -05. 2,3:t ovat olleet tai ainakin tuntuneet tehokkaammilta kuin 2,8.  Äänekkyyttä en muista kun 2,3 vaihtui 2,8:ksi. Mutta kun 2,8 vaihtui 2,3: ksi, niin ääni lisääntyi aavistuksen. Kuinka paljon vaikutti, että 2,8 oli täysintegroitu, en tiedä. 2,3:t oli ja on puoli-integroitu.