rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: aaoulusta
« : 23.02.2014 kello on 14:14 »

Iteki epäilen kondesiota! katoppa se kotelon kiinnitys pultit,, ne johjtaa hyvin pakkasen sisään, ja vetää kuuraan
Kirjoittanut: sepej
« : 23.02.2014 kello on 14:09 »

Rakennetta ei oikein pääse näkemään, kotelo vaikuttaisi olevan alumiinia ja siinä on muovitapetti päällä. Integroidun markiisin vuoksi voi olla mahdollista, että seinän ja katon rajassa on eristämätön kaistale. Koska kotelo on alumiinia, siihen voi hyvinkin kondensoitua vettä. Kotelo on tosiaan pitkä (n. 6 metriä), joten kyllä sinne vettä (ja jäätä) mahtuu melkoinen määrä. En tiedä, auttaisko kotelon ulkopinnan eristäminen 10 mm'n  solumuovilla?
Kirjoittanut: tsahkali
« : 23.02.2014 kello on 13:19 »

Rakennetta tuntematta ääni kondenssivedelle.  Onko siellä rakenne, joka on ulkoilmaa vasten ilman eristettä?
Kirjoittanut: sepej
« : 23.02.2014 kello on 09:53 »

Auto on 2009 mallia, jossa on integroitu markiisi. Katon rajassa apukuskin puolella on n. 10x10 kotelo, joka menee läpi koko auton sivun. Jostain kertyy sinne vettä, joka sitten tippuu kourun avonaisesta, ohjaamon puoleisesta päästä. Olen tarkistanut katon saumat ja ne näyttäisivät olevan kunnossa. Varmuuden vuoksi teippasin ne, mutta vettä näyttäisi edelleenkin tiputtavan. Ulkolämpötila on nyt plussan puolella, jolloin tiputus alkoi. Voisiko kyse olla kouruun kondensoituneesta vedestä, joka on jäätynyt, ja alkaa nyt sulaa? Vettä on tullut useita desilitroja. Katon ja seinien verhoiluissa ei näy mitään jälkiä, eikä katossa ole mitään läpivientejä tai läpimeneviä ruuveja. Onko kenelläkään ollut tällaista ongelmaa vastaavan Hobbyn (600, 650, 750 mallit) matkailuauton kanssa?