rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 560FMK
« : 19.02.2014 kello on 22:11 »

Pistokkeessa, numero 9 jatkuva virransyöttö ohjaa atc jutskaa.
Ja sen maadoitus, nasta nro 13 pitää olla myös kunnolla maissa. Kannattaa tarkastaa.
http://www.al-ko.co.uk/edit/files/handbooks/atc-handbook.pdf
Kirjoittanut: Weicco
« : 7.02.2014 kello on 14:42 »

Pistokkeessa, numero 9 jatkuva virransyöttö ohjaa atc jutskaa.

Itse lähtisin hakemaan vikaa vaunun päästä. Omassa tuo atc on joskus tehnyt sen punasella vilkkumisen ja siihen vaivaan auttoi silloin töpselin irti käyttäminen. Mikäli siihen järjestelmään ei tule virtaa niin ei siinä mikään valo pala, ei vihreä eikä punainen.
Tarkasta se painetangon jatke, jos siinä näkyy punaista niin ei kannata lähteä vetämään, muuten voi vedellä. Mikäli se punainen näkyy niin voit vapauttaa sen ja jatkaa matkaa mutta se atc ei ole silloin käytössä.
Kirjoittanut: ea
« : 7.02.2014 kello on 13:02 »

Tuollainen: 13-nap. pistoke DIN 11446 ”Jaeger"

Pitänee avata paketti ja katsoa mikä tilanne. Tuntuisi että ei ole kaikki kunnossa :(
Kirjoittanut: 88k5
« : 7.02.2014 kello on 10:26 »

Kiitos 88k5.

Ilmeisesti napaa 9 käyttää. Vaatii käynnistyksessä 15A, luin jostakin.
Taitaapi virtaa olla kadoksissa. Huonot kontaktit tai kytkennät.

Konttaamaan... auton koukun alle :(
Jos sulla jäger-tökkeli, liitokset hyviä - westissä samaa vikaa kuin 7-nap. + nuo lisänavat (8-13) hentoja..

Ylesimittarilla /kynällä vaan mittailemaan navoista, niin korkeintaa polvet likaantuu..  ;)


Kirjoittanut: ea
« : 7.02.2014 kello on 10:20 »

Kiitos 88k5.

Ilmeisesti napaa 9 käyttää. Vaatii käynnistyksessä 15A, luin jostakin.
Taitaapi virtaa olla kadoksissa. Huonot kontaktit tai kytkennät.

Konttaamaan... auton koukun alle :(
Kirjoittanut: 88k5
« : 7.02.2014 kello on 10:12 »

..
Jostain muistelisin lukeneeni että vakautusjärjestelmä ottaa virtansa parkkivirrasta ...
Ei voi olla standardin mukainen kytkentä.. sehän tarkottaisi, että systeemi ei toimisi euroopassa valoisaan aikaan, tai Suomessakaan, jos autossa edessä dlr:t ja perä pimeä..  :o Toisekseen ottaa varmaan sen verta virtaa, että parkkivalon sulake kärähtäisi..
Tod. näk. auton pistookkeessa kytkemättä 9 ja/tai 10, 12
Kirjoittanut: ea
« : 7.02.2014 kello on 08:41 »

Mistä nastasta (13 napainen) BPW IDC/ALKO ATC ottaa virtansa vai käyttääkö
järjestelmä useampaa nastaa toimiakseen? Ilmottaa häiriön järjestelmässä
(vilkuttaa punaista) tarkistuksen jälkeen ja tuli mieleen, että voisiko vika olla
auton 13-nap rasiassa. Valot toimii, muuta ei ole vielä testattu.

Jostain muistelisin lukeneeni että vakautusjärjestelmä ottaa virtansa parkkivirrasta ...