rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Jepukka
« : 14.02.2014 kello on 16:20 »

Avot, alkoi heppi heilumaan ihan herkästi  Thumb

Tuliko myös vaihdeongelma kuntoon? pitikö kovasti vatkata?  :D
Kirjoittanut: K.E.V
« : 14.02.2014 kello on 08:10 »

Mulla oli edellisessä Transporterissa (T4) vastaava vaiva. Ostin mätänetistä lestin vaseliinisprayta. Ajoin etupyörän kalliokielekkeen päälle. Laitoin kiilat pyörien eteen ja rupesin spruuttaamaan sinne vaihdekepistä > lootaa kohti. Avot, alkoi heppi heilumaan ihan herkästi  Thumb
Kirjoittanut: käpynotko
« : 13.02.2014 kello on 23:17 »

Moron,

En tiedä auttaako kysyjää mutta omassa 2005 mallisessa 2.8:ssa on siellä lähellä laatikkoa sellainen
holkki systeemi joka vuosien saatossa ruostuu ja rupee ahdistaan.
Italia motorsissa sen purkivat ja rasvasivat ja takelteleva ykkönen rupesi pelittään kuin uusi.
Kehuivat että jossain on kyseinen systeemi ja jossain ei.
Pieni työ mutta paha paikka jos ei saa nosturille.
Kirjoittanut: Rauno
« : 13.02.2014 kello on 20:32 »

Itsellä oli saman tyylistä vaivaa ja ruiskuttelin vivustoihin ja niveliin multispraytä niin nyt menee vaihteet hyvin päälle.
Konehuoneen puolelta ylettyi hyvin, kun oli pullossa sellainen punainen pilli.
Kannattaa tuo koittaa ennen kun rupee suurempiin rojekteihin.
Kirjoittanut: 88k5
« : 13.02.2014 kello on 11:28 »

Tuntuu, että ne menevät vähän liukkaammin päälle kun moottori ei käy. Oikeastaan ihan normaalisti. Paitsi se nelonen, joka ei mene lainkaan.

Ykkösen paikka on hieman muuttunut, ja on nyt hyvin lähellä pakkia. Pakin liipasinta pitää painaa jotta ykkönen löytyy, muuten menee aina kolmoselle.
Vaikuttas hivenen siltä, että kaikki boxissa ok, mutta siirtovaijeri/keppi -välillä jokin häikkä vaijeri/pianolanka poikki?
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 13.02.2014 kello on 11:26 »

Onkos se välitys kepiltä laatikolle vaijereilla? Yxi lanka poikki, niin se jumittaa...  Sitä vikaa voi olla hankalakin löytää.  Toisen pitäisi olla alla tuijottamassa ja toisen liikutella keppiä ja pitäisi päästä kokeilemaan, liikkuiko vivut tarpeeksi.

Välitys on vaijerilla. Täytyy tarkistaa vivuston liikerata kun saan purettua ilmanputsarin ja putkistot pois tieltä. Vivusto tuntuu olevan aika ahtaassa paikassa.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 13.02.2014 kello on 11:23 »

Hieman kuulostaa vivusto /moottorin kumityyny vialta, mutta minä huolestusin siinä määrin ett tarkistasin vaihteisto öljyn määrän ja ulkonäön, vaikkei vielä ääniä kuuölukkaan mutt synkröt saattaa pistää hanttiin öljynpuutteen / huonon laadunvuoksi

Vaihdoin eilen vaihteistoöljyn ja se paransi hieman tilannetta. Pois tuli 1.9 litraa ja laitoin tilalle 2,5 litraa.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 13.02.2014 kello on 11:21 »

Jos moottori on seis, niin saako ne vaihteet käytyä läpi (kytkin pohjassa) helpommin?

Tuntuu, että ne menevät vähän liukkaammin päälle kun moottori ei käy. Oikeastaan ihan normaalisti. Paitsi se nelonen, joka ei mene lainkaan.

Ykkösen paikka on hieman muuttunut, ja on nyt hyvin lähellä pakkia. Pakin liipasinta pitää painaa jotta ykkönen löytyy, muuten menee aina kolmoselle.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 13.02.2014 kello on 11:17 »

Onko tässä vaihdelaatikkoversi ossa kaksoismassakytkint ä?

Tietääkseni ei. Vuosimalli on -03 ja uudempi vaihteisto, jossa pakki vasemmalla ylhäällä.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 13.02.2014 kello on 11:13 »

Onkos se välitys kepiltä laatikolle vaijereilla? Yxi lanka poikki, niin se jumittaa...  Sitä vikaa voi olla hankalakin löytää.  Toisen pitäisi olla alla tuijottamassa ja toisen liikutella keppiä ja pitäisi päästä kokeilemaan, liikkuiko vivut tarpeeksi.