rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: JEE
« : 19.04.2011 kello on 21:13 »

Hyvä ajatus.  :D

Hiacen rekkarin juuri irroitin ja nuo muoviproput olivat takapellin  reiissä.
Eli ruuvit ei kosketa takaluukun pelliosaa.
Kirjoittanut: 88k5
« : 19.04.2011 kello on 20:20 »

Alkuperäiseen kysymykseen liittyen; koska tässä ei ole kyse vars. sähköparista, on liki sama asia käyttääkö minkälaista ruuvia  8)

Tilanne olisi aivan toinen, jos koriin/runkoon oltaisiin liittämässä esim. isompaa alumiinilevyä kuten rekisterikilpi..

Minun mielestä roiskeläpässä kestää ihan hyvin sähkösinkitty ruuvii :) - varsinki mekaanista rasitusta.

Kirjoittanut: K.E.V
« : 19.04.2011 kello on 16:57 »

Vanhemmat oli metallisia joissa oli muovihattu päässä.   Nykyään ovat tällaisia, kokonaan muovisia.
Ainakin 2-viikkoa sitten katsastuskonttori myi metallisia. Kai vanhanaikainen paikka  :P
Kirjoittanut: iso-juuso
« : 19.04.2011 kello on 12:54 »

Kovinkaan rankkaa kiinnitystä en suosittele roiskeläpille, kokemusta on! Fiat 128 roiskeläpät kiinnitin poikasena, kun ne vielä olivat pakolliset, siten että varmasti pysyvät! Eivät irronneet pellistä reunakiven ylityksessä. Joka ruuvin mukana lähti kymmenen markan kolikon kokoinen pala peltiä!

Nuo motonetin roiskeläpät ovat sellaista muovia, joka varmasti antaa periksi ennen peltiä.
Kirjoittanut: Arska-k
« : 19.04.2011 kello on 11:42 »

Kovinkaan rankkaa kiinnitystä en suosittele roiskeläpille, kokemusta on! Fiat 128 roiskeläpät kiinnitin poikasena, kun ne vielä olivat pakolliset, siten että varmasti pysyvät! Eivät irronneet pellistä reunakiven ylityksessä. Joka ruuvin mukana lähti kymmenen markan kolikon kokoinen pala peltiä!
Kirjoittanut: Ossi66
« : 19.04.2011 kello on 10:51 »

Vanhemmat oli metallisia joissa oli muovihattu päässä. Nykyään ovat tällaisia, kokonaan muovisia.

Olisko menneet muovisiin, niin on polliisin helpompi poistaa kilvet tienpäällä kun ruuvit ei kuitenkaan aukea ;D
Kirjoittanut: Dorotea
« : 19.04.2011 kello on 09:49 »

Ja ruuvit itessään taisi olla metalliset ja vain muovinen koristetutti päälle, eli pitää yhtä hyvin kuin ne peltikattoruuvit.

Vanhemmat oli metallisia joissa oli muovihattu päässä. Nykyään ovat tällaisia, kokonaan muovisia.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 19.04.2011 kello on 08:27 »

Katsastuskonttorit myy kilpiruuvipusseja joissa nuo muovikannet mukana.

 Ja ruuvit itessään taisi olla metalliset ja vain muovinen koristetutti päälle, eli pitää yhtä hyvin kuin ne peltikattoruuvit.
Kirjoittanut: kimi
« : 18.04.2011 kello on 22:26 »

Kattopeltiruuvi on liian hyvä. Takaroiskeläpät jos peruuttaa esim. kanttikiveen rikkoo paikkoja, muovinen pultti menee hajalle ja isoin vaurio on irronnut läppä.
Kirjoittanut: Waari
« : 18.04.2011 kello on 22:14 »

Ääni kattopeltiruuville, muovinen ei kestä, materiaali on niin kovaa.