rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Vesseli
« : 24.12.2013 kello on 00:45 »

Kirjoittanut: trapper
« : 24.12.2013 kello on 00:25 »

hieno peli gyl,itekin meinasin vaihtaa uuteen volvoon mutta sain pysyttyä vanhassa johon tilasin uuden moottoripäivityksen jos se pelastais autokuumeen nousulta,saas kattoo,nyt on pellin alla 250hv/380nm
Kirjoittanut: Alan
« : 23.12.2013 kello on 23:26 »

^

Komea on väri !!!






 ;D
Kirjoittanut: Weicco
« : 23.12.2013 kello on 18:56 »

Hienon värin on weicco valinnut joulun alla hankittuun autoon
Tuo väri vaan "hyppi" silmille, sieltä muiden Volvojen keskeltä.

maasturista farkkuun vaihto oli kieltämättä hiukkaa suurempi yllätys, miten olet muuten tottunut seuraamaan liikennettä mersun jälkeen, siinähän näki kaiken muun yli.

Vaihtelu virkistää ja pitää mielen vireänä  :)
Liikennettä tulee seurattua samalla tavalla. Päätä joutuu kääntelemään enemmän kun ajelee. Mersussa oli hyvä näkyvyys joka suuntaan.
Kirjoittanut: Alan
« : 23.12.2013 kello on 13:01 »

Onnittelut täältäkin pukkismiehelle!

Kiinnostaa etenkin kokemukset verrattuna Mersuun, että kummalla se kiskominen onpi autuaampaa.  Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 23.12.2013 kello on 12:32 »


Noista -70/80-luvun Volvon dsl:eistä - muistelen 6-mukisen LT:n koneen olevan paljon menoisampi kuin se pienempi 5-pyttyisen Audeista tuttu. Lisäksi 6-mukinen "lauloi" iloisesti savun kera klopin käsissä.. Tähän väliin pitää kertoa, että parasta siihen aikaan oli Nissan Cedric (myöh. myös Laurel) 2.8 vaparikutosnokileka lla   ::) Indenoria monet sovittelivat kotitalleissa monenkin pelin nokalle, mutta aika ala-arvoisia olivat sarjavalmisteisetki n hlöauto dsl:it - saati maahantuojan värkkäämät, esim. Jeep Wagoneer/Cherogee 3-pyttyisellä Valmetilla  ;D
Olihan se Cedric, mutta kunkku taisi olla mersun 300 6-pyttyinen turbodiesel. Isolla KKK:lla antoi yli 200 hp savun säestämänä Tuo LT:n kannu turbolla ja virityksellä antoi myös reippaasti. Se Volvon 5-pyttyinen oli harvinainen lintu  silloin, vasta turbolla oleva -90 luvun lopulla kulki 140 heppaa vakioisena, ei mikään hidastus aikalaisiinsa verrattuna.
Kirjoittanut: Aakku
« : 23.12.2013 kello on 10:12 »

V50 Drive-e:ssä S&S voi kytkeä pois, mutta ei se kovin pitkään pysy - viimeistään seur. startissa taas päällä. Ja taitaa mennä kesken pidemmän ajonkin... vaan mitäs se haittaa  >:( Sammuilu toimii pätevästi  :P Itse asiassa opettaa samalla ekoilua; valoihin tullessa sammumisen välttämiseksi hidastaa ajoissa, ettei tarvitse pysähtyä - paikaltalähdöt nostaa reippaasti kulutusta. S&S:lle on oma akkunsa, ja kaikki valot sekä puhallukset toimivat normisti stopin aikana.. Vaan kun pakkaskelit alkaa sammuilu loppuu..
Mulla tällaisessa halvassa väärämerkkisessä S&S sammuttaa moottorin jo 8km/h nopeudesta. Ärsyttävä ominaisuus, kun on tottunut himmailemaan vauhtia, niin ettei tarvitse pysähtyä. Manuaalissa tais sammua jo 30km/h nopeudesta.
Startti on remmivetoinen, jolloin se toimii myös laturina. Lataa myös tehostetusti moottorijarrutuksis sa, mutta onko siitä hyötyä, kun se toimii lisäjarruna. Kutsuvat sitä mikrohybridiksi. Starttaus tapahtuu suuremmalla jännitteellä ja lähes viiveettä.
Onneksi on nappi josta S&S:n saa pois tarvittaessa. Pysyvästi sitä ei saa pois ohjelmoitua verotussyistä. Kylmällä ilmalla starttaa moottorin jäähdyttyä, sekä silloin kun akkujännite laskee riittävästi.
Kirjoittanut: 88k5
« : 23.12.2013 kello on 09:58 »

Outoa ajella, sammuu risteyksiin (Drive-e), onneksi saa sen pois päältä. Täytyy sanoa että kehitystä on tapahtunut kaikinpuolin Volvollakin. Viimeksi olen v70 mallilla ajanut, tais olla vuosi 2007.
Mukavia ja huolettomia km:iä vaan  :D

V50 Drive-e:ssä S&S voi kytkeä pois, mutta ei se kovin pitkään pysy - viimeistään seur. startissa taas päällä. Ja taitaa mennä kesken pidemmän ajonkin... vaan mitäs se haittaa  >:( Sammuilu toimii pätevästi  :P Itse asiassa opettaa samalla ekoilua; valoihin tullessa sammumisen välttämiseksi hidastaa ajoissa, ettei tarvitse pysähtyä - paikaltalähdöt nostaa reippaasti kulutusta. S&S:lle on oma akkunsa, ja kaikki valot sekä puhallukset toimivat normisti stopin aikana.. Vaan kun pakkaskelit alkaa sammuilu loppuu..

Pikku-vollessa on e-mallissa madallettu alusta - huomaa erot kun ajaa e:ttömän rinnalle. Liekö oma koukkumallinsa molempii  :-\ Tässä ei nupia ole ...

Noista -70/80-luvun Volvon dsl:eistä - muistelen 6-mukisen LT:n koneen olevan paljon menoisampi kuin se pienempi 5-pyttyisen Audeista tuttu. Lisäksi 6-mukinen "lauloi" iloisesti savun kera klopin käsissä.. Tähän väliin pitää kertoa, että parasta siihen aikaan oli Nissan Cedric (myöh. myös Laurel) 2.8 vaparikutosnokileka lla   ::) Indenoria monet sovittelivat kotitalleissa monenkin pelin nokalle, mutta aika ala-arvoisia olivat sarjavalmisteisetki n hlöauto dsl:it - saati maahantuojan värkkäämät, esim. Jeep Wagoneer/Cherogee 3-pyttyisellä Valmetilla  ;D
Kirjoittanut: K.E.V
« : 23.12.2013 kello on 08:32 »

Voi, kytkeytyy pois päältä kun tökkää töpselin paikoilleen. Loppiaisena jos lähtis kokeileen vaunun kanssa.

No ei kuin loistavaa neitsytmatkaa  Thumb
Kirjoittanut: hartsakoski
« : 23.12.2013 kello on 07:44 »

Onnittelut Weicolle uuden auton johdosta!
Turvallisia ja huolettomia kilometrejä.