Kirjoittanut: Oulaa
« : 18.11.2013 kello on 22:46 »Ei Transun voimansiirrossa ole muuta heikkoa kuin kytkinlevy eikä sekään heikko ole mutta kuluuhan se .
Jos se ravistaa niin sinne on laitettu se kaikkein halvin alta 200 maksava setti .
Vaihtaa se Borg&Beck laatupaketin niin loppuu ravistaminen.
Jotkut saa perän ulvomaan enkä tiedä millä se tehdään ,mutta ei se ääni siittä kilometrejä vähennä ,stereot vain isommalle
Emminä olisi Transua hukannu mutta ko akka alko haluamaan Välimerelle asti reissuun niin alko se ikä hirvittämään .
Armeijassa oli 86-98 pakettiautoina valtaosin Transiit ja kun se varusmiehillä kesti kohtuullisilla remonteilla 300 tuhatta ennekö ne pantiin Kalkkuun niin minä sanoisin Transua isältä pojalle kestäväksi niinko Panu maalit .
Mutta summasummaarum, enitenhän se on siittä kiinni miten sitä autoa on aikasemmin pidetty.
Jos se ravistaa niin sinne on laitettu se kaikkein halvin alta 200 maksava setti .
Vaihtaa se Borg&Beck laatupaketin niin loppuu ravistaminen.
Jotkut saa perän ulvomaan enkä tiedä millä se tehdään ,mutta ei se ääni siittä kilometrejä vähennä ,stereot vain isommalle

Emminä olisi Transua hukannu mutta ko akka alko haluamaan Välimerelle asti reissuun niin alko se ikä hirvittämään .
Armeijassa oli 86-98 pakettiautoina valtaosin Transiit ja kun se varusmiehillä kesti kohtuullisilla remonteilla 300 tuhatta ennekö ne pantiin Kalkkuun niin minä sanoisin Transua isältä pojalle kestäväksi niinko Panu maalit .
Mutta summasummaarum, enitenhän se on siittä kiinni miten sitä autoa on aikasemmin pidetty.


), voimansiirtoon liittyy kestävyys takavedossa, on tehty työntekoon jota matkavarustuksella takuulla saa auto tehdä riittämiin. Minulla siis on 65 nakki ja ford, syynä nokan merkille on aiemmat transiitin pakettiautot. Entisessä elämässä tuli verrattua eri merkkejä työmaa oloissa, ei ollu yhtään autoa joka ei joskus ottanu omaa lomaa. Oma valinta siis siksi, kun tietää edes vähän sitä yksinkertasta sielunelämää siellä pellin alla. 
