rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: AnneN
« : 13.11.2013 kello on 19:59 »

Kiitos ohjeista- pitää kokeilla kun olen "maalla" lähempänä. Kiitos myös suomenkielisistä ohjeista- nuo termit vieraita englanniksi.  8)
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 13.11.2013 kello on 18:33 »

Juu noin se meni. Ite huoltelin kerran vuoteen, vaikkei kilometrit täyttyneetkään, ylimenneistä päivistäkin huomautti jotenkin +10d tjsp...
Voi olla Annen autossakin tuollainen juttu tai sitten siinä on trippinäkymä?
Kirjoittanut: K.E.V
« : 13.11.2013 kello on 08:27 »

På finska
Lainaus
Käännä virta päälle.
Paina trippimittarin nollausnappia, kunnes näyttöön tulee CFG1
Vapauta nappi.
Paina nappia lyhyesti, näytössä muuttuu CFG1, CFG2, CFG3
Kokeile jollain, painamalla >5sek. G1=30 000 G2=20 000
G3=15 000 km.
Virta pois.
Sitten kun "huolto on tehty", mukavaa matkaa
Kirjoittanut: janitkon
« : 13.11.2013 kello on 08:10 »

Kyllä sen saa ja annan saman ohjeen mikä mullekin annettiin delta-autosta  "kato googlesta" :D

1. Turn on ignition.

2. Hold down the odometer button (RH side) for either 5 secs (if this is 1st time this has been reset) or 10 seconds.

3. H will appear the 1st and then CFG1, otherwise just CFG1. Press the odometer button again to obatain CFG" and again for CFG3. Select 1 of the 3 as follows: 18000 miles (CFG1), 12000 (CFG2), 9000 (CFG3)

4. Hold down the odometer button again for at least 5 seconds.

5. The spanner/wrench symbol will disappear.

Apparently some other models, say Boxer, etc, you have to hold the odometer button as you switch on the ignition. However, the principle is basically the same.

Hope this is useful anyone out there.
Kirjoittanut: Valtteri
« : 13.11.2013 kello on 06:57 »

Kyllä sen saa ja annan saman ohjeen mikä mullekin annettiin delta-autosta  "kato googlesta" :D
Kirjoittanut: kimi
« : 12.11.2013 kello on 21:28 »

Eikö Fiatista saa itse nollattua huoltolukemia ja jakarikuvaa?
Pienemmässä sisaressa Scudossa se ainakin onnistuu.


Kun en tiedä saako. Transiitissa saa ja monessa muussakin, Fiatista en tiedä.
Kirjoittanut: Aakku
« : 12.11.2013 kello on 21:14 »

Eikö Fiatista saa itse nollattua huoltolukemia ja jakarikuvaa?
Pienemmässä sisaressa Scudossa se ainakin onnistuu.
Mulle tuli ihan tällainenkin mieleen, jospa sitä digimittaria on puukotettu. Saksassa ainakin poistettiin joku sakara numerosta, jolloin se näytti jotain ihan muuta. Vilppi paljastui vasta siinä vaiheessa, kun kyseinen numero "pyörähti" isommaksi.
Kirjoittanut: kimi
« : 12.11.2013 kello on 20:35 »

Tuollainen alempi mittari se on!  Eli digitaalinen mittari. Myydessä jo oli vain ne kymmenettuhannet mittarissa.
Pitänee hakea autosta ohjekirja alkaa opiskelemaan jakarinkuvan nollausta… Tai viedä huoltoon kun liikkeelle lähtee.
Auto on tosiaan 2003 mallia joten sopii se mittaristo siihenkin. Lieneekö sitten aina ollut sekasin…Ota ja tiedä sitten.
Mittaristo taidetaan nollata siitä huoltoilmoituksesta merkkiliikkeessä vain…? Kun Knausille ei monessa paikassa ole myyntiä-lieneekö huoltoa. No onpa talvi aikaa kysellä minne suuntaa.
Kiitos vihjeistä.  :-*

Fiatin huollossa toi tehdään, aina hjuollon yhteydessä. Tai millä vaan korjaamolla joka noita huoltaa. Joissakin tuo pitää tehdä sähköisesti ja se vaatii ohjelman jolla sen tekee.
Kirjoittanut: AnneN
« : 12.11.2013 kello on 20:30 »

Tuollainen alempi mittari se on!  Eli digitaalinen mittari. Myydessä jo oli vain ne kymmenettuhannet mittarissa.
Pitänee hakea autosta ohjekirja alkaa opiskelemaan jakarinkuvan nollausta… Tai viedä huoltoon kun liikkeelle lähtee.
Auto on tosiaan 2003 mallia joten sopii se mittaristo siihenkin. Lieneekö sitten aina ollut sekasin…Ota ja tiedä sitten.
Mittaristo taidetaan nollata siitä huoltoilmoituksesta merkkiliikkeessä vain…? Kun Knausille ei monessa paikassa ole myyntiä-lieneekö huoltoa. No onpa talvi aikaa kysellä minne suuntaa.
Kiitos vihjeistä.  :-*
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 12.11.2013 kello on 19:05 »

Eli Fiiu on vanhempaa 02-mallia , jossa mittaristo tällainen? Ja mekaaninen vika mittaristossa..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Jos '03-07 on tällainen.. tiku-taku
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Mulla oli 2003 digi.
Muistaakseni käynnistyksessä vilautti matkaa seuraavaan huoltoon.
Huollon mentyä ohi vilkutti jakaria ja ylimenneitä kilometrejä.
Ohjekirjassa tarkemmin kerrottu, myös nollausohje eri moottoreille.
Kaikilla on maksimiaika 1V, kilometrit vaihtelee.
rtfm! (fabylous)
  :) m