rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 12.11.2013 kello on 18:52 »

Letkun sulkemiseen tarkoitetut puristimet ei paljon maksa. Niitä tarvitsee silloin tällöin, jos ei teetä remontteja isolla rahalla muualla.  ;)
Kirjoittanut: mike
« : 12.11.2013 kello on 18:45 »

Saa sen normaalin klemmarin aukikin kokonaan ettei sen takia tarvii letkua irrottaa. Vai onko pumppu halki?
Kirjoittanut: tsahkali
« : 12.11.2013 kello on 17:24 »

Moottorista lämmönvaihtimeen tulevan letkun liitos vuotaa punaista nestettä.  Vuoto on kiertovesipumpun liitoksessa eikä sitä saa oikein korjattua muuten kuin irrottamalla pumppu letkustaan.
Kysymys siitä että mitä ongelmia letkun irrottamisesta voi tulla? Tuleeko kaikki moottorin jäähdytinneste saman tien ulos? Pitääkö moottorin jäähdytysjärjestelm ä ilmata takaisin laiton jälkeen?

Kaikki riippuu kaikesta... Autosta, moottorista, vaihtimen sijoittelusta, etc.  Tee puristimet, joilla saat letkut umpeen pumpun molemmin puolin, niin nestettä ei tule ulos kuin pumpullinen.
Kirjoittanut: Reissari
« : 12.11.2013 kello on 15:50 »

Moottorista lämmönvaihtimeen tulevan letkun liitos vuotaa punaista nestettä.  Vuoto on kiertovesipumpun liitoksessa eikä sitä saa oikein korjattua muuten kuin irrottamalla pumppu letkustaan.

Kysymys siitä että mitä ongelmia letkun irrottamisesta voi tulla? Tuleeko kaikki moottorin jäähdytinneste saman tien ulos? Pitääkö moottorin jäähdytysjärjestelm ä ilmata takaisin laiton jälkeen?