Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 12.11.2013 kello on 18:52 »Letkun sulkemiseen tarkoitetut puristimet ei paljon maksa. Niitä tarvitsee silloin tällöin, jos ei teetä remontteja isolla rahalla muualla. ![Iskee silmää ;)](https://karavaanari.org/Smileys/SoLoSMiLeYS1/wink.gif)
![Iskee silmää ;)](https://karavaanari.org/Smileys/SoLoSMiLeYS1/wink.gif)
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä« : 12.11.2013 kello on 18:52 »Letkun sulkemiseen tarkoitetut puristimet ei paljon maksa. Niitä tarvitsee silloin tällöin, jos ei teetä remontteja isolla rahalla muualla.
![]() Kirjoittanut: mike« : 12.11.2013 kello on 18:45 »Saa sen normaalin klemmarin aukikin kokonaan ettei sen takia tarvii letkua irrottaa. Vai onko pumppu halki?
Kirjoittanut: tsahkali« : 12.11.2013 kello on 17:24 »Moottorista lämmönvaihtimeen tulevan letkun liitos vuotaa punaista nestettä. Vuoto on kiertovesipumpun liitoksessa eikä sitä saa oikein korjattua muuten kuin irrottamalla pumppu letkustaan. Kaikki riippuu kaikesta... Autosta, moottorista, vaihtimen sijoittelusta, etc. Tee puristimet, joilla saat letkut umpeen pumpun molemmin puolin, niin nestettä ei tule ulos kuin pumpullinen. Kirjoittanut: Reissari« : 12.11.2013 kello on 15:50 »Moottorista lämmönvaihtimeen tulevan letkun liitos vuotaa punaista nestettä. Vuoto on kiertovesipumpun liitoksessa eikä sitä saa oikein korjattua muuten kuin irrottamalla pumppu letkustaan.
Kysymys siitä että mitä ongelmia letkun irrottamisesta voi tulla? Tuleeko kaikki moottorin jäähdytinneste saman tien ulos? Pitääkö moottorin jäähdytysjärjestelm ä ilmata takaisin laiton jälkeen? |