rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: seppoko
« : 22.10.2013 kello on 22:22 »

Kirjoittanut: LMC-99
« : 22.10.2013 kello on 20:35 »

Kirjoittanut: jokkel
« : 22.10.2013 kello on 20:16 »

Sähköavusteinen polkupyörä on hieno keksintö. Tällainen vähän huonokuntoisempikin pääsee nauttimaan vauhdin hurmasta (25km/h)
Ongelmana on akun lataus reissun aikana. Aurinkopaneeleista tuleva n. 18V pudotetaan säätimellä 12V. 12V nostetaan invertterillä n.240V. Tämä taas pudotetaan akkulaturilla 43,6V, LiFePO4 akun lataamiseksi.
Ei tunnu oikein järkevältä. Jokaisessa muunnoksessa hukkuu iso määrä energiaa.
Onko valmista laitetta (kohtuullisen hintaista), jolla esim. 12V muunnettaisiin suoraan laturille sopivaksi, tai jopa 12V-36V laturia.
Jos ei aurinkoa riitä, voisi matkan aikana käyttää hyväksi auton laturia.

Tällöin voisi jopa virtuaalisesti maalata auton vihertäväksi.