rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 7.10.2013 kello on 18:19 »

Minulla fiat 2,8 idtd vm-99 ja siinä kun asettaa joko 1-4 asentoa puhaltimelle ja sitten sen lämmön säätimen vaadittavaan kohtaan, niin pukkaa tasaseen sen mitä pyytää..ei katko ei.

Paitsi kun talvella 5 vaihteella MENNÄ KÖRÖTTELEN TASASEEN 80km ILMAN vetoja niin lämpö putoaa koneessa niin että se vaikuttaa jo sisälämpöön..
Webasto avuksi..
Kirjoittanut: Oulaa
« : 7.10.2013 kello on 17:19 »

Minulla fiat 2,8 idtd vm-99 ja siinä kun asettaa joko 1-4 asentoa puhaltimelle ja sitten sen lämmön säätimen vaadittavaan kohtaan, niin pukkaa tasaseen sen mitä pyytää..ei katko ei.

Paitsi kun talvella 5 vaihteella MENNÄ KÖRÖTTELEN TASASEEN 80km ILMAN vetoja niin lämpö putoaa koneessa niin että se vaikuttaa jo sisälämpöön..

Kiitos !
Kirjoittanut: LMC-99
« : 4.10.2013 kello on 08:54 »

voisiko joku Fiatin omistaja pliiiiiissss   :-* :'(  kerto että tuleeko se ilmavirta lämpöisenä vai katkooko säädin sen lämpötilan kylmäksiiiiiiiiiiii iiii

Mutta tämän Fiattimme säätö on tosi karkeaa joten kysyn siksi kun en ole muita Fiatteja kokeillut.

Peruskoulutukseltan i olen autonasentaja niiltä ajoilta kun meitä opetetiin korjaamaan autoja  ::)
ei pelkästään vaihtamaan osia ja lukemaan diaknoosia tai päivvastoin :-X

Minulla fiat 2,8 idtd vm-99 ja siinä kun asettaa joko 1-4 asentoa puhaltimelle ja sitten sen lämmön säätimen vaadittavaan kohtaan, niin pukkaa tasaseen sen mitä pyytää..ei katko ei.

Paitsi kun talvella 5 vaihteella MENNÄ KÖRÖTTELEN TASASEEN 80km ILMAN vetoja niin lämpö putoaa koneessa niin että se vaikuttaa jo sisälämpöön..
Kirjoittanut: Oulaa
« : 4.10.2013 kello on 06:01 »

voisiko joku Fiatin omistaja pliiiiiissss   :-* :'(  kerto että tuleeko se ilmavirta lämpöisenä vai katkooko säädin sen lämpötilan kylmäksiiiiiiiiiiii iiii
esim Mersu 200 riselisäämme ei todellakaan ole säätö noin karkea kuin Fiatissa .
Pitkään ajoin Citroen Xsaralla joka kanssa antoi saman tyyppisesti lämpöä kuin Fiatti
Mutta tämän Fiattimme säätö on tosi karkeaa joten kysyn siksi kun en ole muita Fiatteja kokeillut.

Peruskoulutukseltan i olen autonasentaja niiltä ajoilta kun meitä opetetiin korjaamaan autoja  ::)
ei pelkästään vaihtamaan osia ja lukemaan diaknoosia tai päivvastoin :-X
Kirjoittanut: jva61
« : 3.10.2013 kello on 12:19 »

jos moottorin lämmöt ei tipu samalla kun kylmää tulee niin tuskin termostaatti.
onko fiatissa ohjattu lämmönsäädössä ilmaa vai nestettä, jos ilmaa niin toimiiko läpät vaijerilla vai alipaineella,
joskus vain oli jossakin autossa vastaava vika ja syynä alipaineohjattu läppä ja vuoto järjestelmässä
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 2.10.2013 kello on 19:47 »

Termostaatti..
Kirjoittanut: Oulaa
« : 2.10.2013 kello on 19:42 »

eli antaako Fiat Ducato 2,3 jtd tasaisen lämminilma puhalluksen lämmityslaitteesta vai seilaako lämpö jopa kylmäksi välillä ????????????????????
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 2.10.2013 kello on 06:53 »

Onko tuo lämmityslaitteen säätimen termostaatti rikki ?
Kylmäästä kun lähtee niin tulee lämmintä kunhan moottori lämpiää .
Kun ohjaamoon on lämpöä  saatu alkaa  puhaltamaan suorastaan kylmää ilmaa aika ajoin.
Pari napsua kun laittaa lämpöä lisää niin taas tulee jonkin aikaa lämpöä kunnes kohta taas muuttuu puhallus ihan kylmäksi .
Ja sitten toistenaki .
Käsikirja ei anna mitään ohjetta saako tai voiko talvella käyttää viimasuojaa nokalla .
Edes nyt maagisella kahden asteen pakkaasella ei moottorin lämpö tahdo nousta samaan kuin kesällä,
ei eds vebasto päällä ajaessa .

Onhan jäähdyttimessä tarpeeksi nestettä. Jos vajaa niin monasti juuri sisäpuhallus ekana ilmasee. Toinen epäilys moottorin termostaatti. Kolmantena ite säädin. Tai jumiiko kennon kiertoa hoitava venttiili.
Kirjoittanut: Oulaa
« : 1.10.2013 kello on 21:21 »

Onko tuo lämmityslaitteen säätimen termostaatti rikki ?
Kylmäästä kun lähtee niin tulee lämmintä kunhan moottori lämpiää .
Kun ohjaamoon on lämpöä  saatu alkaa  puhaltamaan suorastaan kylmää ilmaa aika ajoin.
Pari napsua kun laittaa lämpöä lisää niin taas tulee jonkin aikaa lämpöä kunnes kohta taas muuttuu puhallus ihan kylmäksi .
Ja sitten toistenaki .
Käsikirja ei anna mitään ohjetta saako tai voiko talvella käyttää viimasuojaa nokalla .
Edes nyt maagisella kahden asteen pakkaasella ei moottorin lämpö tahdo nousta samaan kuin kesällä,
ei eds vebasto päällä ajaessa .