rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: ose
« : 29.09.2013 kello on 09:26 »

Vanhaa laakeria ei sitten saa kiristää niin tiukalle kuin uutta vaan siihen missä se on ollut ennen rasvausta. Liika kireys saa vierintäpinnat osittain eri kohtaan ja tuho on taattu.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 28.09.2013 kello on 14:02 »

Jos laakeri on avattavaa ja säädettävää mallia ja puhdistus ja uudet vaseliinit onnistuu laittaa, kannattaa myös muistaa hommata oikeat kiristysohjeet kyseiseen ajoneuvoon ennen urakkaan ryhtymistä. Ohjeet vaihtelee ja väärin kiristetty hajoaa. Jos laakeri jää löysälle, stefa kuluu nopeasti väljäksi ja vesi+hiekka tekee nopeasti tehtävänsä. Liika kireys taas särkee laakerin jopa muutaman sadan kilometrin ajolla.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 28.09.2013 kello on 12:28 »

Joskus joku sanoi rasvanneen/öljynneen laakereita ohuella neulalla ja ruiskulla pölysuojan läpi. No ei sillä ainakaan vaseliiniä laiteta laakeriin. En tiedä onko enempi hyötyä vai haittaa ko toimen piteestä. Itse vaihdan laakerin kun alkaa oireileen, mutta mulla ei olekkaan laakeri ongelmaa noissa kulkineissa.
Kirjoittanut: Rölli
« : 28.09.2013 kello on 11:29 »

dukato 2,5l  -95 miten laakerit voi itse rasvata. : ::)
etupään laakereiden rasvaus on aika haastellinen johtuen rakenteesta jota ei ole tarkoitettu jälkeenpäin rasvattavaksi.
mutta toki onnistuu irroittamalla joustintuki,vetari ,alapallo, jarrut ja ohjausnivel navasta jonka jälkeen saa koko paketin käteen ja voi rueta purkamaan laakerin pölysuojaa irti ja uittamaan rasvaa sinne..
ite kyllä jättäsin tekemäti, ostasin laakerin kyytiin jos rupeis kestäminen huolettaan..
Taka päässä on muistaakseni normaali kartiorulla laakeri pari, eli keskikuppi pois kiinnitys mutteri pois ja napa rumpuineen käteen ja laakereiden pesu ja rasvaus..
tuon voisin tehä jopa omaanikin ,ja huom tää takapään rakenne on muistikuva ja uskoisin uudemmissa olevan menty samanlaiseen pakettilaakeri ratkaisuun kuten edessä, ja silloin  ei enää kannata rasvailla..
Kirjoittanut: pappa63
« : 28.09.2013 kello on 10:35 »

dukato 2,5l  -95 miten laakerit voi itse rasvata. : ::)