rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: aaoulusta
« : 16.09.2013 kello on 20:13 »

Mittari akun napakenkään ja odottaa kun kuorma on päällä, jos levy on irti navasta niin jännite häviää mittarista.
        Asia harvinaisen selvä..
Kirjoittanut: mjo33400
« : 16.09.2013 kello on 20:06 »

      Ok!  Kiinostaa itteänikin miten sen voi mitata...

Mittari akun napakenkään ja odottaa kun kuorma on päällä, jos levy on irti navasta niin jännite häviää mittarista.
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 16.09.2013 kello on 19:49 »

Ei vaan sitä, että onko akun napa irti levyistä. Noita vikoja on ollut jonkin verran.
      Ok!  Kiinostaa itteänikin miten sen voi mitata...
Kirjoittanut: mjo33400
« : 16.09.2013 kello on 19:43 »

      Haetko tuolla työjännitettä ja lepojännitettä,,,anteeksi tyhmä kysymykseni

Ei vaan sitä, että onko akun napa irti levyistä. Noita vikoja on ollut jonkin verran.
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 16.09.2013 kello on 19:39 »

Mittaa akun jännite silloin kun valot napsahtaa pois päältä.
      Haetko tuolla työjännitettä ja lepojännitettä,,,anteeksi tyhmä kysymykseni
Kirjoittanut: matson1
« : 16.09.2013 kello on 19:37 »

Tervehys pitää mitata tuo akku seuraavalla kerralla, kun kerkesin jo laittaa auton roikkaan eli klo 19.00 oli jännite vielä 12.1.
Kyllähän tuo ainakin nyt kesti hyvin olla valotpäälle tuon 7.5h ja ois varmaan kestäny vielä muutaman tunnin, eli jospas tä ä järjestelmä olisi sittenkin kunnossa....
Kirjoittanut: mjo33400
« : 16.09.2013 kello on 18:59 »

Akku on nyt testissä. Irrotin auton roikasta 11.35 ja akku näytti 13. Ja laitoin nuo 11 kpl 5w valoja palamaan ja nyt klo 14,14 akku näyttää 12.4. Katsotaan mitenpitkään menee ennenkuin virrat katkee.....ja onhan tuo alde ja radio päällä kanssa, tosin alde taitaa olla aika hiljaa.....seurataa npas varauksen laskua.

Mittaa akun jännite silloin kun valot napsahtaa pois päältä.
Kirjoittanut: matson1
« : 16.09.2013 kello on 14:18 »

Akku on nyt testissä. Irrotin auton roikasta 11.35 ja akku näytti 13. Ja laitoin nuo 11 kpl 5w valoja palamaan ja nyt klo 14,14 akku näyttää 12.4. Katsotaan mitenpitkään menee ennenkuin virrat katkee.....ja onhan tuo alde ja radio päällä kanssa, tosin alde taitaa olla aika hiljaa.....seurataa npas varauksen laskua.
Kirjoittanut: kimi
« : 16.09.2013 kello on 14:05 »

Akku on exide marine multifit 115ah, 760a , 550wh

Exiden akuista on valitettavan paljon kirjoiteltu, täälläkin. Itsellä meni täysin kuolleeksi hupiakku 3 vuodessa ja se lienee tuon merkin kohdalla pitkäikäisyyttä. Samalla vaihdoin Exiden käynnistysakun jonka ikä oli sama ja teho tuntuvasti alentunut.

Akkuliikkeeseen vaan ja mittaukseen, voi hyvinkin mennä takuuseen jos uusi akku.
Kirjoittanut: matson1
« : 16.09.2013 kello on 13:58 »

Akku on exide marine multifit 115ah, 760a , 550wh