rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Oulaa
« : 11.09.2013 kello on 18:24 »

Joo vaikealta tuntuu homma .
Toistaiseksi kuskin penkistä kääntökehä on poistettu  :D
että saa oikean ajoasennon kun en ole alkanut rälläköimään penkin jalkaa vielä
jos keksisi jotain viksumpaa
ruokapöydän viereen laitoin kaksi töpseliä hupipuolelta eri tarkoituksiin että saa parkissa koneet toimimaan eikä tarvitse pelätä että starttaako kone .
Kirjoittanut: mjh48
« : 16.08.2013 kello on 15:34 »

Kävinpä tutustumassa tuohon töötin soiton muutokseen ja tulin toiseen lopputulemaan kuin jva61.
Sulakeboksi näyttäsi olevan tehty painetulla piirillä joten muutosten teko ei ole helppo.
Peruutan puheeni jos joku todistaa toisin, koska en avannut koteloa B001, mutta rakenteesta voisi päätellä, ettei sinne abikot mahdu ja miksi kotelo johon liittyy moninapaliittimet olisikaan tehty irtojohdoilla.

Kännyköiden ym. latauspistoke kannattaa tehdä uusi liittyen asunto-osaan ja kytkentä asunto-osan akulta pääkytkimen takaa ja sulake väliin.








Kirjoittanut: mjh48
« : 15.08.2013 kello on 15:19 »

niin no, mikä on helppo ja mikä ei,,,,,Dukato on tuttu vain alustan osalta ja sillonkin pakettiautona, sähköpuoli kuitenki joltiseltaankin tuttua (autosähköasentajan ammattikoulutus kun on) en kommentoi asiaa enempää

Kun tunnet tuon Ducaton sähköt, niin onko tööttireleen nastat 30/85 irrotettavissa toisistaan ilman puukotusta?
Silloin tuon tööttireleen 86 nastan voisi siirtää virtalukon taakse esim käyttämättömän sulakepaikan F24 taakse.
Tuo F24 (automaattivaihteist on sulake) on tutkittu vain kuvista onko johdotus olemassa?
Kirjoittanut: jva61
« : 15.08.2013 kello on 13:06 »

niin no, mikä on helppo ja mikä ei,,,,,Dukato on tuttu vain alustan osalta ja sillonkin pakettiautona, sähköpuoli kuitenki joltiseltaankin tuttua (autosähköasentajan ammattikoulutus kun on) en kommentoi asiaa enempää
Kirjoittanut: mjh48
« : 15.08.2013 kello on 12:57 »

Mistäköhän vuosimalleista Herrat nyt puhuvat, niissä kun on eroja....

Katselin Oulaan auton kuvaa ja oletin automaattisesti hänen kysyvän kuvan mallin Ducatosta eli vm 2002 - 2006.
Itsellä on sama alusta eli 2005 johon olen tutustunut ja josta minulla on CD manuaali.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 15.08.2013 kello on 12:34 »

Oletko jva61 tutustunut Ducatoon, kun tuollaista kirjoitat?
Kuten jo aiemmin kirjoitin ei se Ducatossa niin helppoa ole, siinä on ensinnäkin kolme sulaketaulua (eri paikoissa), joista yksikään ei ole helposti esille otettavissa (kokemusta on)

Mistäköhän vuosimalleista Herrat nyt puhuvat, niissä kun on eroja....
Kirjoittanut: mjh48
« : 15.08.2013 kello on 12:12 »

sulaketaulu on yleensä kohtuullisen helposti otettavissa esille, tekee siinä johtojen paikan vaihdon ja jos hälytin on tyytin kanssa samassa niin jättää sen johdon jatkuvalle virralle. ei se niin työläs homma ole
kait latauspistokkeiden virta kulkee virtalukon kautta kun virta katkeaa samalla kun virta autosta katkaistaan
jos päävirrat kulkee releen kautta niin etsii releen ohjausvirrat ja vaihtaa ne keskenään

Oletko jva61 tutustunut Ducatoon, kun tuollaista kirjoitat?
Kuten jo aiemmin kirjoitin ei se Ducatossa niin helppoa ole, siinä on ensinnäkin kolme sulaketaulua (eri paikoissa), joista yksikään ei ole helposti esille otettavissa (kokemusta on)
Kirjoittanut: kimi
« : 14.08.2013 kello on 22:03 »

mä en ymmärrä miksi paikallaan ja ilman virta-avainta pitää voida antaa äänimerkkiä muttei käyttää virtalähteitä

Meillä kissat liikkuu ratin kautta parkissa ja muutamia herätyksiä tuo on aiheuttanut
Kirjoittanut: Oulaa
« : 14.08.2013 kello on 21:58 »

Taitaa olla enempi sääntö kun poikkeus, että töötillä on jatkuva virta.  Pistokkeet sitten vaihtelee.
mä en ymmärrä miksi paikallaan ja ilman virta-avainta pitää voida antaa äänimerkkiä muttei käyttää virtalähteitä
Kirjoittanut: jva61
« : 14.08.2013 kello on 21:58 »

sulaketaulu on yleensä kohtuullisen helposti otettavissa esille, tekee siinä johtojen paikan vaihdon ja jos hälytin on tyytin kanssa samassa niin jättää sen johdon jatkuvalle virralle. ei se niin työläs homma ole
kait latauspistokkeiden virta kulkee virtalukon kautta kun virta katkeaa samalla kun virta autosta katkaistaan
jos päävirrat kulkee releen kautta niin etsii releen ohjausvirrat ja vaihtaa ne keskenään