Hei foorumilaiset,
kävin tuolla Raskone-Espoo näyttämässä 7tkm ajetuua Adria 670SL (ducato 3,0l) ratin vinoutta ja pyysin tarkistaa ohjauskulmat nelipyöräsäädöillä.
Mitä olette olette mieltä kun autoa noudettaessa kerrotaan kulmien olevan 0 arvoilla ja pöytäkirjaa tarkastuksesta ei ollut ja kehoitettiin menemään jonnekkin suureen rengasliikkeeseen jossa on nelipyörä-suuntauslaitteet.
Onko kyseessä jonkunasteinen kusetus.
Ainakin työautoni Transitin vastaavasta entisestä Riihikallion autosta tuli hienot dokumentit kyseisestä toimenpiteestä.
Jos tarkoitat tätä vanhaa Ivecoa, niin valitettavasti kuulostaa turhan tutulta.
Aikanaan kun meillä oli useampia raskaita ivecoja ja tuli harmittavan paljon vietettyä aikaa puljussa, niin sain kyllä kuulla kaikenlaista molemmilta tiskeiltä (Ivecon ja Fiatin). Myynti toimi, huolto ei. Ja kuuleman mukaan, hommaan ei olla vieläkään saatu parannusta toivotulla tavalla.
Pojilla oli ainakin aikanaan niin kova kiirus, etteivät ennättäneet paneutua kunnolla vikoihin. Paitsi yhdellä Italialaisella, joka hartaasti parsi vehkeitä kasaan.. näytti olleen tunnetta mukana!