rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: hartsakoski
« : 14.08.2013 kello on 22:16 »

Mulla ei itsellä ole ollut Saabbia,mutta isälläni oli joskus -70 luvulla useita vuosia Saab 95 V4.Oli 7-hengen versio,takana kaks viimeisintä istui"väärinpäin".Erittäin mieleinen peli isälleni,ja silmäterä.Kerran sitten pamahti kampiakseli poikki,ja teetettiin oikeen viimesen päälle koneremppa.Kaikki punnittiin ja tasapainotettiin,ja muistan ku kone kävi kuin kello.Vielä seuraava omistajakin ajeli sillä vuosia ja aina kehui autoa kun sattui porinoille.
Kirjoittanut: sipu
« : 14.08.2013 kello on 12:41 »

^

Tuo pikkukone ei ollut kovin vahva 99:ssä, eikös se ollut brittiperäinen vai mikä?

Mulla on jossain valokuva entisistä 96:sta ja 900T16:sta rinnakkain, viikon verran omistin molemmat. Hyvät puolet muistetaan, viat unohdetaan, paitsi ruostumisia en kyllä edes tässä 10 vuodessa.

eipä ole meitin subbia tarvinnu peltikorjaamolla pitää
paitsi nyt keväällä
oli jossain pohjassa yksi teikä ,jonka peltiseppä korjas
ja jotain kuluvia osia samalla vaihdatti
kuten kytkin ,jarru ja joku muukin osa
on ollut tuo meitin suobbi 18 v ikäsenä
loppuen lopuksi aika vähän korjaamolla
mutta nyt parin vuoden aikana
sitäkin enemmäm ja odotettavissa olis
varmaankin siellä korjaamolla oloa tiedossa useimminkin  :o
kun ikää tulee lisää ja kilometrejä
joita jo onkin kertynyt runsaat 350 tuhatta mittariin
mutta jos siittä rahalla selviää
eikä moottori sippaa
niin  toivottavasti saadaan viettää vielä
monen monta yhteistä retkeä ja hetkeä suobbin kera  :-* Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 14.08.2013 kello on 08:41 »

Triumphin 1,7:n johdannainen, se ei kyllä mulla ollessa hajonnut, mitänyt loota pari kertaa  :o
Kirjoittanut: Alan
« : 14.08.2013 kello on 08:21 »

^

Tuo pikkukone ei ollut kovin vahva 99:ssä, eikös se ollut brittiperäinen vai mikä?

Mulla on jossain valokuva entisistä 96:sta ja 900T16:sta rinnakkain, viikon verran omistin molemmat. Hyvät puolet muistetaan, viat unohdetaan, paitsi ruostumisia en kyllä edes tässä 10 vuodessa.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 14.08.2013 kello on 08:14 »

Mulla oli 99 LE 1,85 ruisku aikoinaan ja sitten -70 mallinen 96 V4 peltipuskureilla. On kokemusta, molempiin remontteja tehty. 99:iin vaihdelaatikko x 2 ja 96:een loota + 2.0 V4 keulalle tuplakaasareilla. Se oli silloin  :D
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 14.08.2013 kello on 06:33 »

Isä aikoinaan osti 96 hirvikolarin ajetun. Oli vähän kuhmua edessä ja hirvi laskenut liukumäkiä alas niin että takalamppu oli mennyt rikki. ;D Itsekkin pääsin ajeleen vasta kortin saaneena. Vapaakytkin oli erikoisuus siihenaikaan.
Kirjoittanut: janitkon
« : 13.08.2013 kello on 23:55 »

Itellä on kans liki orkkis Audi 80 -92 ja sitä on tullut pidettyä kunnossa. Monet kehuu, kuinka on hienossa kunnossa ikäisekseen.  Ostin joku aika sitten ihan nostalgia mielessä, kun aikanaan omistin moisen melkein uutena. :) Se oli silloin lama-aikoina hieno peli.

Kilsoja vaan alkaa tuossa mun Audissa olemaan jo vaikka muille jakaa... Mittarissa on about 350tkm, mutta vaihdettujen osien perusteella voisin arvioida oikeiden kilsojen olevan 550 tai jopa 650tkm.  :D
Että on varmaan ajettu pakilla aika runsaasti.  ;D

On niiiiin iso kasa kuitteja sellaisista osista, ettei pitäs vielä 350tkm ajolla mennä. mm. ohjaustehostin on vaihdettu jo kahdesti, laturi kerran yms yms. :)
Kirjoittanut: MarkoA
« : 13.08.2013 kello on 23:42 »

On kyllä _HIENO_ tuo Markon Aero!  Thumb
kiitos! On se makea peli. Ja varusteina aikalailla kaikki mitä ollut tarjolla: sähkösäätöiset sport nahkapenkit, alustasarja, tehtaan virityspaketti (185hv), sähkökattoluukku, ilmastointi jne. Tuota autoa metsästettiin liki kaksi vuotta ennenkuin osui kohdalle. Nyt vastaavan haku taitaa olla vaikeampaa.
Eipä silti, että tuon säilömisessä mitään järkeä olis. Mutta missä sitä oikeastaan on?

Hyllystä löytyy tehtaan paketissa NOS osia, eli käyttämättömiä vanhaa varastoa: puskuria, pakoputkea, virranjakajaa, kojelaudan osia, verhoilua, puskurien listat, tiivisteitä sekä vaikkapa täyskunnostettu 5-lovinen (tän auton alkuperäinen) vaihdelaatikko varalla. Kaikkea on tullut haalittua pitkin maailmaa, aina kun on jotain "tullut kohdalle".
Kirjoittanut: sipu
« : 13.08.2013 kello on 23:40 »

Pääseekö viimeisen vuosikerran vehkeellä mukaan  ;D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

 Thumb ihana
kelpais mullekkin
mutta anoreksiaa sairastavalle kukkarolleni ei kelpais  :o
onnea ja pitkää taivalta teille molemmille  Thumb
Kirjoittanut: seppoko
« : 13.08.2013 kello on 23:35 »

onko muita joilla on
tai oli joskus suabbi ?

Kauden päättymisosiossa mainitsin vetäneeni "Matkoojaa" Suappi 99:llä. Melkoinen talvi(kin) veturi kevyelle vaunulle.