Kirjoittanut: Jaskari
« : 13.08.2013 kello on 10:42 »Todennäköisesti utopiaa mutta olisi pitänyt kirjoittaa ISOMMALLA tuo HAAVE ...
Kirjoittanut: Jaskari« : 13.08.2013 kello on 10:42 »Todennäköisesti utopiaa mutta olisi pitänyt kirjoittaa ISOMMALLA tuo HAAVE ...
Kirjoittanut: K.E.V« : 13.08.2013 kello on 08:14 »Noinhan se todennäköisesti menee kuten Aakku maalailee mutta haaveilen tässä vielä iltaisin että kävisi tässä yhteistyössä niin että otettaisiin >>>tuleekos nuo kaikki kuriiripostilla sinne valmistajalle, vai onko tuo utopiaa ![]() Kirjoittanut: krtek« : 12.08.2013 kello on 21:20 »Sitikka, Peugeot ja Toyota tulevat samasta pajasta. Vielä hetken Fiiat kuuluu samaan liittoon. Kun samaa autoa pyöriin eri tekijän logolla varustettuna (VW Taro - Toyota Hilux, Opel - Renault - Citroen kymykatto paku mikä sen nimi kullakin mahtoi olla), että on ne kaikki yhtä hyviä tai yhtä huonoja merkistä riippumatta? Vai onko niitä että yhden logon tuotteet tehdään alkuviikosta ja on maanantai kappaleita, toiset huolella keskellä viikkoa ja kolmannet kiirellä ennen viikonloppua. Kirjoittanut: Jushi69« : 12.08.2013 kello on 21:01 »Noinhan se todennäköisesti menee kuten Aakku maalailee mutta haaveilen tässä vielä iltaisin että kävisi tässä yhteistyössä niin että otettaisiin >>>Juurikin näin. Kaikkihan kuitenkin tietää Hiacen luotettavuuden ja yleensäkin Toyon varmuuden.Ei niitä muuten käytettäs niissä olosuhteissa missä muut ei kestä... ![]() Kirjoittanut: Jaskari« : 12.08.2013 kello on 20:37 »Noinhan se todennäköisesti menee kuten Aakku maalailee mutta haaveilen tässä vielä iltaisin että kävisi tässä yhteistyössä niin että otettaisiin >>>
Hinta Makarooni maasta Ajomukavuus Baskerien maasta Taloudellisuus vakoiltaisiin ja kopsastaisiin Nahkahousuisten miesten maasta Ja toimintavarmuus Jaappanista Saattaisi sillä uutuudella olla vientiä ![]() Kirjoittanut: tkunnas« : 12.08.2013 kello on 20:19 »Kun taasen tarvike ja orginelli osissa oli tosi suuria eroja, vaikkakin samalla koneella oltiin osat tehty. Tarvike osista on vaan hiottu orginelli jäljet pois. Originelli = omaperäinen, omituinen, erikoinen. Originaali = alkuperäiskappale, alkuteos, alkumuoto. Kirjoittanut: Aakku« : 12.08.2013 kello on 20:13 »Mutta mutta jäi reissusta jotain "käteenkin" >>> Sisäpiirin huhuna >>> Kuulema vuoden päästä tulee JAAPPANISSA tehty työjuhta jota saa ajaa ilman Paskeria ja syödä saa muutakin kuin Pitsaa ja Pastaa ...No valitettavasti voinen kertoa, että tuo tuleva uusi pakuluomus on PSA:n ja Toyotan yhteistyön tulos. Kävin kanssa Tojota liikkeessä katselemassa uutta ProAcea. Oli kuulemma aivan uuniture malli. Hiukka meni myyjä hiljaiseksi, kun totesin sen tismalleen samanlaiseksi, kuin oman pakunikin. Oma Scudo on 7 vuotias ja Proace on sitten aivan uusi malli. Samalta liukuhihnalta ne tulee kuitenkin. On niissä jotain pientä eroa kuitenkin, koska esim samassa koneessa on Scudossa isompi öljypohja. Vaikka olenkin jonkinlainen Sitikka friikki, niin täytyy sanoa, että tämä Scudo, mikä minulla nyt on, tullee olemaan heikoin paku, mitä minulla on koskaan ollut. Kolme kertaa on jättänyt tielle ja lähes kaikki nivelet vaihdettu. Viisi vuotta rimpuilin takuun avulla ja sen jälkeen olen ollut omillani. Turbo hajosi viimeksi ja nyt on ruiskutussuuttimen tiivistevuoto sakkauttanut öljypumpun siivilän karstasta. Uutta siivilää tilailin tänään. Tulee kuulemma kolmen viikon päästä Italiasta. Huh...Huh sanon vaan. Seuraava paku on, jos ylipäätänsä on, niin Transporteri, ellei Tojo tee sitten ihmeitä. Puolustukseksi voisi sanoa, että edellinen saman tehtaan paku meni 420 tuhatta ajettuna vaihtoon ilman mitään ongelmia. Kirjoittanut: Jaskari« : 12.08.2013 kello on 19:53 »Minäkin (vannoutunut HIIASE mies ) ryntäsin keväällä Kuljetus Messuilla katsomaan uutta Prööeissiä ja hommahan lähti lapasesta jo ennenkuin pääsin kulkimen lähellekkään...
Kohta 1* Kimppuni suorastaan hyökkäsi liituraitapukuun sonnustautunut lipevä peililasimies ja alkoi kehumaan ennennäkemättömiä asioita >>> Jos myydään "työjuhtaa" ei pidä esiintyä kuin pörssikeinottelija ...Kohta 2* Vannoutuneelle HIIASE-miehelle ei kannata alkaa kehumaan että nyt ei tarvita enää nelivetoa kun tämä kuulema vetää oikeasta päästä YÖK ja vielä kerran YÖK >>> Nelivetoa ei tarvita siksi että tuohon konstruktioon sitä ei ole "mahdollista" rakentaa... ( ja nythän se aikuisten oikeasti vetää VÄÄRÄSTÄ päästä ) ...Kohta 3* Siten alkoi se kaikenlaisten sähköisten-"hilavitkuttimien" esittely ja kehuminen >>> Mitä helvataa niillä tehdään täällä kehäkolmosen ulkopuolella kunnei tarvitse pysähdellä liikennevaloihin ja näpläillä niitä aikansa kuluksi >>> Rereo-rario riittää kunnei niitä autosähkökorjaamoja kaan ole joka nurkan takana ... Kohta 4* Ja viimeisenä myyntivalttina oli hienot elektroonisesti ohjatut ruiskut jne... jolla kulutus on lähes olematonta >>> ostan mielellään sen pari litraa enemmän ja liikun "varmasti" kuin olen ihan "viherpiipero" ... Mutta mutta jäi reissusta jotain "käteenkin" >>> Sisäpiirin huhuna >>> Kuulema vuoden päästä tulee JAAPPANISSA tehty työjuhta jota saa ajaa ilman Paskeria ja syödä saa muutakin kuin Pitsaa ja Pastaa ... Niin että sellainen Messureissu ... ![]() Kirjoittanut: -------« : 12.08.2013 kello on 16:59 »Nyt haluaisin tietää mikä nuista on se lujin, kun viestini volvo keskustelusta poistettiin..
![]() Joten mikä nuista on se suurimmilla toleransseilla tehty? ![]() Kun taasen tarvike ja orginelli osissa oli tosi suuria eroja, vaikkakin samalla koneella oltiin osat tehty. Tarvike osista on vaan hiottu orginelli jäljet pois. ![]() Kirjoittanut: K.E.V« : 12.08.2013 kello on 15:14 »Kohta jokin siihen rakastunut kertoo sen olevan ylivoimainen muihin verrattuna
![]() Aikka hiljaista on ollut sieltä ![]() |