rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Oulaa
« : 11.08.2013 kello on 17:02 »

Oli vain magneetit liikkunut lähes samalle puolelle akselia  :D
huhhuu onneksi en särkenyt .
Joo ne magneetit kannatta varmaan vielä liimatakkin kiinni ko mulla ne on vain rautsikalla kiinni .
Nyt toimii ameriikan viiksellä oikein hienosti 2200 kierroksilla pitää tosi hyvin vauhdin
86 km/h paikkeilla  ;D
Kirjoittanut: hymeri
« : 11.08.2013 kello on 15:15 »

näyttäs olevan sähköseen kaasuun eli onnistuu varmaan paljon helpommin...ei tarvii auton alla nuohota..viikossa tuli paketti ja oli vielä suomenkieliset ohjeetki mukana..varmaan hyvä vehje tuo..
Kirjoittanut: hymeri
« : 11.08.2013 kello on 15:03 »

juu kyllä on vakkari asennettu ja lyhyen koe ajon verran toimiikin  :) asennus kannattaa tehdä huolella ja unohtaa ryöstöliittimet.joh dot kun laittaa ihan manuaalisesti toisiin ja kutistesukka päälle niin hyvä tulee..ja se jatkuvavirta suoraan akusta eikä eti yhtä päivää sitä sieltä kojetaulun alta  ;D .. säätöö vielä varmaan vaatii vielä että pitää sen nopeuden kohdillaan...varmaa n laitan jossain vaiheessa tuplamagneetit sinne vetoakseliin..sen alipainemötikän laitoin sinne ikkunan alle ettei likaannu niin herkästi laitan kuvia jos tarvii? magneetit kannattaa liimata ja metallisella nippusiteellä vielä kiinni..omassa ainakin kuumuu senverran se vetoakseli että antaako periksi se muovinippuside?...en osaa sanoa vielä kun on niin tuorre asennus..
Kirjoittanut: Oulaa
« : 9.08.2013 kello on 06:24 »

Joko Hymeri on vakkarin asentannut ?
Mulla taisi Audiowoxi sanoa sopimuksensa irti jotta joutuuko tässä uuven tilaamaan .

Kattokaapas tätä
olisikohan tämä parempi versio
Kirjoittanut: hymeri
« : 28.07.2013 kello on 22:09 »

hyvä kuva..tuostapa se selviskin..tänks.
Kirjoittanut: LMC-99
« : 28.07.2013 kello on 21:57 »

näppäsetkö lmc kuvan konehuoneesta mistä näkyy toteutus siitä alipainemötikästä ja liitännästä alipaineletkuun?

Tämä nyt menee vaikeimman kautta, mutta tässä kuva:

http://karavaanari.org/index.php?action=gallery;sa=view;id=1263

Oikealla putsarin edessä kiinnitettynä kahdella pultilla ja vesemmalla T: kappale josta alipainenapattu jarrutehostajan letkusta.

EDIT: Vaijerista piti pätkästä pala pois, että sai sen asennettua ilman mutkia kohilleen.

Kirjoittanut: hymeri
« : 28.07.2013 kello on 20:18 »

näppäsetkö lmc kuvan konehuoneesta mistä näkyy toteutus siitä alipainemötikästä ja liitännästä alipaineletkuun?
Kirjoittanut: Rölli
« : 28.07.2013 kello on 18:10 »

^
Eikös siinä alkujaan ole ollut 350:n lohkon virranjakajan reiässä alipainepumppu? Ja eikös 6.2.ssa vasta hydroboosti tullut?
Ja mikä TurboHydroMatic - sähkötön?

Muistoja viime vuosituhannelta, noita palastelleena..  :D
Kyllä kaikkiki alle 90vm:n tiisselit on tehtyaalt lähteny hydropuustilla, ja onha toi alunperin 350D. jossa alipainetta tarvittiin laatikonohjaukseen, 6.2L on myös "virranjakajan" paikka missä ensimmäisissä vuosi malleis oli alipaine pumppu, myöhemmin tuli hihnapyörällä pyörivä joka on vähäreilu kakskertaa niin tehokas..
Ja jos joku tulee vielä mulle väittämaan ett 350d olisi tehty pensa-auton lohkoon ni saadaan aikaseksi kunnon keskustelu jokä käydään eri osiossa :D
th 180 th 200 th 350  ainaki on puhtaasti sähköttömiä,th 375 th 400 näiss on kicdovn sähkönen sit th200r4 ja fh 700r4 ja sen uudemmat versiot sekä th200-th400locup mallit käyttää sähköä turbiini lukon ohjaukseen. näistä varhaisemmat nelivaihteiset pystytään toteuttamaan ilman sähköä inhimillisesti toimien, uudemmista malleista tulee nykijöitä ilman sähkö ohjausta
Kirjoittanut: LMC-99
« : 28.07.2013 kello on 13:26 »

Minä olen asentanut alipainesäätimen ilmanputsarin eteen lampun taakse, hyvä paikka ja alipaineletku T:liitos kappaleella jarrutehostajan letkuun kiinni.
Kirjoittanut: hymeri
« : 28.07.2013 kello on 11:28 »

joo..niin vähän aattelinkin sitä jarrutehostajaa,taitaa olla ainut vaihtoehto tässä omassa autossa..