rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mike
« : 16.07.2013 kello on 21:47 »

Laita joku paino siihen keppiin vaikka ilmastointi teipillä kiinni! Näin ens alkuun.
Kirjoittanut: 1010jm
« : 16.07.2013 kello on 21:45 »

Täällä kolmas hullu. Viikko sitten ostetulla -89 Fiatilla Norjassa. 1000km ajettu ja lisää tulee 1500-2000km ennenkuin ollaan takaisin kotona.
Nyt ollaa lofooteilla Harstadin camping alueella. Hyvin pelaa auto, mutta kyllä sitä huollettiinkin ennen reissua, hammashihna, öljyt jne...
Eniten ärsyttää tuo vaihdekepin pärinä tyhjä käynnilla (resonointi). Mitä pitäisi tehdä jos sen haluaa pois ? Puslat uusiksi vai mitä pitäisi tehdä ?
Kirjoittanut: HiTec
« : 16.07.2013 kello on 09:01 »

Hulluahan tolla on ensimmäinen reissu (3000km) tehdä, mutta hulluhan mä olen ;)

No juu, tässä on jo pienoista pioneeri-henkeä :o Meinaan itsellä 1. reissu oli vajaan 1.000 km ja kyllä jo silläkin matkalla Duku näytti mistä se kana pissii. No tässä on sitten tämän viikon fixailtu noita ja hiukka jo ehkä muutamia juttuja ennakoitukin, niin jotta ensiviikolla kenties "jopa" 2.000 ongelmatonta km olisi edessä 8)
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 16.07.2013 kello on 08:55 »


Hulluahan tolla on ensimmäinen reissu (3000km) tehdä, mutta hulluhan mä olen ;)

 Minä myös. Thumb
Kirjoittanut: makke
« : 15.07.2013 kello on 21:37 »

Voimaa juomaa pari tölkkiä ja lähti irti. Että voi olla idiootti systeemi. Ilman putsarin vaihdoin samalla ja kopan kiinnitykset oli rikki, no nikkaroin uudet ja toivottavasti pitää.
Huomena tulppien vaihto, jääkaapin kytkentä ja vänkärinpenkin kiinnitys.
Sitten voi maanantaina korkata kauden ja lähden vajaaksi 3 viikoksi pohjoiseen Altaa kohti.

Lisäksi konehuoneen perusteellinen pesu, myös altapäin, niin näkee mahdolliset vuodot.
Hulluahan tolla on ensimmäinen reissu (3000km) tehdä, mutta hulluhan mä olen ;)
Kirjoittanut: Rölli
« : 15.07.2013 kello on 21:13 »

http://www.jktowers.fsnet.co.uk/motorhome/images_technical/OilFiller1.jpg

Tuossa taitaa olla ja lujasti kiinni. Panta on irti mutta ei hievahdakkaan.
käväs mieless toi pökötin systeemi... saattaa olla aika tihkaassa
Kirjoittanut: makke
« : 15.07.2013 kello on 21:08 »

http://www.jktowers.fsnet.co.uk/motorhome/images_technical/OilFiller1.jpg

Tuossa taitaa olla ja lujasti kiinni. Panta on irti mutta ei hievahdakkaan.
Kirjoittanut: Rölli
« : 15.07.2013 kello on 21:05 »

eiks siin vena kopassa oo se korkki?... jos ei ni otappa kuva konehuoneest ni muokataan nuoli osoittamaan sitä..
Kirjoittanut: makke
« : 15.07.2013 kello on 20:57 »

Mistä prkl:stä -89 bensa Ducatoon lisätään öljyt?