rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Teukka-74
« : 8.07.2013 kello on 21:32 »

Ei sieltä ilmaa tule kun se syttyy , paskoo kylläkin joka voi taas sotkea suuttimen. Yleensä kannattaa pullo "suhauttaa" 10 sekuntia ennen käyttöönottoa.
Joo, kyllä liekki siitä tokeni.Mietiskelin vaan kasatessa että kuinka pitkälle liekkipesään liekin tunnistin tulee, kun ei siinä ollut
mitään erityistä kohtaa mihin se tulee.Joten jätin sen pesän puoleen väliin. Tuon suhattelun opin tältä palstalta  Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 8.07.2013 kello on 21:24 »

Ei sieltä ilmaa tule kun se syttyy , paskoo kylläkin joka voi taas sotkea suuttimen. Yleensä kannattaa pullo "suhauttaa" 10 sekuntia ennen käyttöönottoa.
Kirjoittanut: Teukka-74
« : 8.07.2013 kello on 21:21 »

Morot.
Suutin ja palopesineen vaihdettu. Putki nuohottu ja lämmönjakaja pakarista tarkastettu. Nämä oli ok.
Palopesä suuttimineen maksoi 40€. Putken pää oli yhdellä ruuvilla kiinni ja näin ollen pakoputki oli helppo
nuohota pulloharjalla yläkautta. Ei sieltä juuri mitään tullut.
Jonkin aikaa sytytyksen jälkeen meinas olla palaminen hieman tuskaisempaa, liekkö ollut putkissa ilmaa tms.
Hellan käytin kyllä päällä ennen sytyttämistä.
Tulos: Jääkaappi jäi kaasuttelemaan yöksi täysille. Pakastelokero jäähtyy kyllä mutta tunnin odottelun jälkeen
ei kaapissa ollut kuin yhden asteen aleneminen. Saas nähdä miten käy... :o
Jotenkin tuntuu oudolta että jäähdytysaine olisi kovin kiteytynyt kun kerran sähköllä jäähtyy kunnolla ja aika vasta
kaasullakin toimi hyvin.
Onkohan tuossa MR4401 mallissa jotain muuta säädintä kuin etupanelin tehonsäätö? Edelleenkään en mieluusti lähde kaappia
repimään kotelostaan.Näytti sen verran vaivalloiselta. Täytyy lukea noi huolto-ohjeet seuraavaksi tarkoin, kiitti.
Ilmoittelen lämpötilatietoja taas huomenna illalla.
Kirjoittanut: hapero
« : 8.07.2013 kello on 01:38 »

Niin ja kävin sit tarkastamassa tyypin ja sehän oli RM 4401 eli olen väärässä keskusteluketjussa

Tuossa linkissä on huolto-ohje.
http://goo.gl/hM5gU
Oikealla on linkki ilmoita valvojalle, jos tuntuu väärältä ketjulta....
Kirjoittanut: Teukka-74
« : 7.07.2013 kello on 21:55 »

Joo,kiitti.Hieman vanhemman mallin kuvia mut selvisi tuo pakoputken muoto ja idea. Liekköhän
uudemmissa noita supistuksia putkessa? Ei kait siitä silloin pulloharja läpi mee :o
Niin ja kävin sit tarkastamassa tyypin ja sehän oli RM 4401 eli olen väärässä keskusteluketjussa  >:(
vai liekkö noissa niin suurta eroa...  ;)
Kirjoittanut: Teukka-74
« : 7.07.2013 kello on 21:38 »

Olisko toi oikea?
http://goo.gl/AMh05
Joo,kiitti.Hieman vanhemman mallin kuvia mut selvisi tuo pakoputken muoto ja idea. Liekköhän
uudemmissa noita supistuksia putkessa? Ei kait siitä silloin pulloharja läpi mee :o
Kirjoittanut: Teukka-74
« : 7.07.2013 kello on 21:34 »

Et sä mitään räjäytyskuvaa tartte, mikäli sähköllä jäähtyy on vika polttimessa. Vaikka se näyttää palavan oikein ei suutin päästä täyttä kaasumäärää ja ei koneisto kuumene tarpeeksi. Tuhlaat sen 50€ siihen palopesään suuttimineen ja on vuosiksi taas kylmää kaapissa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tästä kirjoitan. Mutta tämäkin on vapaaehtoista, kerro joskus miten kävi  ;)
Uskon kyllä mitä kirjoitat Thumb Ihmettelen vaan kun suuttimen ja polttimen putsasin niin suutin oli kirkas ja reikä avoin. Lisäksi liekki säleikkö
oli ehjä ja kaikki kävin paine ilmalla läpi. Tosiaan lisäksi ihmettelyä aiheuttaa tuon ongelman nopea syntyminen.Oliskoha n ajossa tullut jotain
kun oli kaappi kuitenkin päällä reissussa(1400km). Polttimeen kun kurkistelin niin seinämillä näytti olevan ruostetta? Taidan käydä hakemassa uuden palopesän.
Juu,ilman muuta kuittaan miten kävi. Sehän on yksi näiden ongelmakirjoitteluj en perussääntö,mun mielestä  Thumb
Kirjoittanut: hapero
« : 7.07.2013 kello on 21:31 »

Ei kellään sattuis olemaan linkkiä tuon kaapin räjäytyskuvaan?
Olisko toi oikea?
http://goo.gl/AMh05
Kirjoittanut: K.E.V
« : 7.07.2013 kello on 20:40 »

Et sä mitään räjäytyskuvaa tartte, mikäli sähköllä jäähtyy on vika polttimessa. Vaikka se näyttää palavan oikein ei suutin päästä täyttä kaasumäärää ja ei koneisto kuumene tarpeeksi. Tuhlaat sen 50€ siihen palopesään suuttimineen ja on vuosiksi taas kylmää kaapissa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tästä kirjoitan. Mutta tämäkin on vapaaehtoista, kerro joskus miten kävi  ;)
Kirjoittanut: Teukka-74
« : 7.07.2013 kello on 20:11 »

Ei kellään sattuis olemaan linkkiä tuon kaapin räjäytyskuvaan?
Noita toimintaperiaatteit a kyllä löytyy mut tuon kapistuksen räjäytyskuvaa en tavoita.