rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Ossi66
« : 16.06.2013 kello on 16:59 »

Olipa mennyt pihapistokkeesta sulake ja auton asuntopuolen akku vajunut aika tyhjäksi.
Auto 07 mallin Dethleffs Renault.
Akkulaturi/jännitteen tarkkailija on Schaudtin EBL 220-2.  Akkuna on geeliakku.
Kun kytkin jännitteen uudelleen autoon akku latautui yli 15 A:lla "normaalitilaan" viidessä tunnissa.
Kun kytkin auton irti 220 voltista ryhtyi lataus/purkautuminen näyttämään -0,9 A:n vauhtia.
Mitään kulutuskohteita ei ollut autossa päällä.
Mistähän kummasta noinkin kova virrankulutus syntyy eli n. 10W?  Ei kai radion muisti, tai näyttötaulu voi
noin paljon kuluttaa?
Vai olisiko se että latauksen jälkeen ko. mittauslukema näyttäisi voimakasta purkautumista?

Radion muisti ja kaasuhäly kestää purkaa normaalia akkua ainakin pari viikkoa eli ei niistä ainakaan noin paljoa kulutusta saa aikaan. Mikä on näyttötaulu? nestekidenäyttö voi kyllä syöä virtaa, mutta tuo 10W kuulostaa paljolta.

Sulakkeet irti ja yksi kerralla takaisin, niin purkajan pitäs löytyä helposti. ;)
Kirjoittanut: Hauho
« : 16.06.2013 kello on 15:15 »

Olipa mennyt pihapistokkeesta sulake ja auton asuntopuolen akku vajunut aika tyhjäksi.
Auto 07 mallin Dethleffs Renault.
Akkulaturi/jännitteen tarkkailija on Schaudtin EBL 220-2.  Akkuna on geeliakku.
Kun kytkin jännitteen uudelleen autoon akku latautui yli 15 A:lla "normaalitilaan" viidessä tunnissa.
Kun kytkin auton irti 220 voltista ryhtyi lataus/purkautuminen näyttämään -0,9 A:n vauhtia.
Mitään kulutuskohteita ei ollut autossa päällä.
Mistähän kummasta noinkin kova virrankulutus syntyy eli n. 10W?  Ei kai radion muisti, tai näyttötaulu voi
noin paljon kuluttaa?
Vai olisiko se että latauksen jälkeen ko. mittauslukema näyttäisi voimakasta purkautumista?