rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Komissarov
« : 26.05.2013 kello on 17:32 »

Miten vain... Ehkä nyt kuitenkin olisi vielä syytä käydä nuo kytkennät ihan ajatuksen kanssa läpi?  :o
Kirjoittanut: K.E.V
« : 26.05.2013 kello on 13:30 »

Sitä minä sillä palokunnnantarpeell a tarkoitin. ~kw ei häviä yleensä ilman savua ja äiti opetti "ei savua ilman tulta" :D
Kirjoittanut: Komissarov
« : 26.05.2013 kello on 11:33 »

Jännitehäviö (= noilla arvoilla 900 W tehohäviö!) tapahtunut pelkästään johtimissa kuukausien ajan, kunnes 70 A sulake palanut..? Niin mielenkiintoinen teoria kuin tuo onkin, en ole varma, haluanko kuulla sitä... :-X
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 26.05.2013 kello on 10:48 »

No selvisihän vika.Joku asentajaässä laturia vaihtaessa on suuressa viisaudessaan maadoittanut laturin plussan runkoon.Ihmettelen suuresti miten auto on voinut toimia monta kuukautta.
Ilmeisesti ohkaiset kaapelit eliminoinut virheen,jännitehäviöt hukkuneet osittain niihin,kunnes sulake palanut !
Kirjoittanut: miguli.jalkanen
« : 26.05.2013 kello on 10:32 »

No selvisihän vika.Joku asentajaässä laturia vaihtaessa on suuressa viisaudessaan maadoittanut laturin plussan runkoon.Ihmettelen suuresti miten auto on voinut toimia monta kuukautta.
Kirjoittanut: Komissarov
« : 25.05.2013 kello on 14:21 »

Höps! Sitä vartenhan siellä ne sulakkeet on, ettei palokuntaa tarvita... Nyt vaan kiltisti ohjekirja käteen ja sieltä moottoritilan sulakkeet -kohdasta katsot, mitä sen sulakkeen takana on. Sitä kautta pääset rajaamaan etsintäaluetta.
Kirjoittanut: miguli.jalkanen
« : 25.05.2013 kello on 13:52 »

Eipä tuo vielä ole palanut.Täytyy lähteä tallille ihmettelemään.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.05.2013 kello on 13:43 »

Aikamoinen oikosulku pitää jossain olla kun tuon saa kärvähtämään. Yleensä tuon jo huomaa palokunnan tarpeesta 12v järjestelmässä. Ottaisin mittarin käteen ja alkaisin etsimään. Tollaisen oikarin löytää ihan vaikka ohmimittarilla
Kirjoittanut: miguli.jalkanen
« : 25.05.2013 kello on 10:01 »

Sulake on 75 amp.Kaikki menee pimeäksi.Mikään ei toimi paitsi bensapumppu ja sytkäpuoli.Kaapelei lla kun täräyttää käyntiin niin pysyy käynnissä ja pystyy ajamaan.Tosin ilman minkään valtakunnan sähkölaitteita.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 25.05.2013 kello on 09:53 »

 Onko se oikeasti pääsulake? Mitä kaikkea menee pimeeksi kun sulake palaa? Onko sulake monen amppeerin? Todennäköisesti jos pääsulake niin sen perässä jossain pienemmät sulakkeet, epäilisin välijohtoa(pääsulake-sulaketasia) tai ite sulakerasiaa.