rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 21.05.2013 kello on 08:00 »

Ei tarvi mennä auton alle, ota sisältä vaihdekepin juuresta suojakumi pois, niin huohotin näkyy heti siinä kepin vieressä.

Kiitos. Ivecon suunnittelija on näköjään ajatellut hieman meitäkin, jotka yrittävät selvitä huolloista itse.
Kirjoittanut: jamppa508
« : 20.05.2013 kello on 17:32 »

Kysyisin vielä, missä sijaitsee vaihdelaatikon huohotin? Tulisi sekin putsattua samalla kun auton alle menee. Onko se tuo tulppa laatikon yläosassa?
Ei tarvi mennä auton alle, ota sisältä vaihdekepin juuresta suojakumi pois, niin huohotin näkyy heti siinä kepin vieressä.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 20.05.2013 kello on 11:06 »

Vanhemmassa Dailyssä tosiaan on mekaaninen kierroslukumittari ja vaijeri menee koneen vasemmalle puolelle ns. apulaiteyksikköön. Ja sen sähköisen mallin anturi oli vaihdelaatikon kaavelissa ylhäällä.



Korjataan vähän elikkä sähköinen malli oli sivulla
 


Kysyisin vielä, missä sijaitsee vaihdelaatikon huohotin? Tulisi sekin putsattua samalla kun auton alle menee. Onko se tuo tulppa laatikon yläosassa?
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 30.04.2013 kello on 19:32 »

Vanhemmassa Dailyssä tosiaan on mekaaninen kierroslukumittari ja vaijeri menee koneen vasemmalle puolelle ns. apulaiteyksikköön. Ja sen sähköisen mallin anturi oli vaihdelaatikon kaavelissa ylhäällä.



Korjataan vähän elikkä sähköinen malli oli sivulla
 


Kiitos. eiköhän näillä ohjeilla löydy.
Kirjoittanut: jamppa508
« : 30.04.2013 kello on 17:00 »

Vanhemmassa Dailyssä tosiaan on mekaaninen kierroslukumittari ja vaijeri menee koneen vasemmalle puolelle ns. apulaiteyksikköön. Ja sen sähköisen mallin anturi oli vaihdelaatikon kaavelissa ylhäällä.



Korjataan vähän elikkä sähköinen malli oli sivulla
 

Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 30.04.2013 kello on 14:30 »

Sähköinen. Onko mekaanisia olemassakaan?

On, minun autovanhuksessani. Vuosi sitten vaihdoin siihen vaijerin. :)
Kirjoittanut: tapani pokkinen
« : 30.04.2013 kello on 14:16 »

Mulla muistaakseni kuskin puolella ja siis vaihelaatikon kyljessä(sähköinen) vm2003.

luin aloituksen kuin pullopersesika :'(n vastasin siis nopeusmittarista Thumbd
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 30.04.2013 kello on 14:08 »

Sähköinen. Onko mekaanisia olemassakaan?
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 30.04.2013 kello on 11:18 »

Onko se mittari sähköinen vai mekaaninen. Itsellä -90:ssä mekaaninen.  :)
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 30.04.2013 kello on 10:56 »

Jenkamittari toimii välillä ja välillä taas ei. Mittarin päästä löydy ensitutkimalta kosketushäiriötä. Missä mahtaa sijaita kierroslukumittarin anturi?

Auton alusta on Iveco Daily 35-10 2,5 td vuosimalli 1990.