rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aakku
« : 25.04.2013 kello on 20:12 »

Mikäs vm Ducato olikaan? Sigussa lukee Westfalia.
Tämä Ducato on jostain 2000 luvun alkupuolelta oleva.

Tuo Westfalia on helppo juttu. Transporteriin saa suutarillla kloonattua uuden sirun odottaessa. Siihen on mulla jo kolmekin siruavainta.
Transporteri on vain sellainen, että jos vahingossa starttaa ilman sirua, niin jää vikavalo kerrasta vilkkumaan. Pitää sitten nollata Vag-comilla, tai vastaavalla.
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 25.04.2013 kello on 18:45 »

Mikäs vm Ducato olikaan? Sigussa lukee Westfalia.
Ite meinasin samaa patenttia, samassa tilanteessa, mutta kokeilin sitä ohjekirjan ajoneston ohitusta peltiavaimella ja kun toimi niin jätin sen hätävaraksi.
On se vaikea, mutta toimii, ei kuitenkaan viiti ihan pienestä sammuttaa ja jos vahingossa sammuu johonkin ison kylän liikennevaloihin voi tulla hiki  ???
Muista sitte lukita auto muuten hyvin, jos jätät avaimen autoon, sitäkään en suosittele.
Kirjoittanut: Aakku
« : 25.04.2013 kello on 16:46 »

Pientä päivitystä..

Ajonesto on nyt hoidettu siten, että lukon ympäriltä on otettu sirunlukija kehä irti ja siirretty lukon alle väljempään paikkaan. Ainoa tallessa oleva siruavain on teipattu tähän lukijaan kiinni.
Nyt auto käynnistyy tavallisella tyhmällä peltiavaimella. Ajonestoa ei nyt tosin enää ole käytössä, vaikka toimiikin.

Itse ajonestoa ei kannattane mennä särkemään, ellei ole ihan pakko. Nyt ei ollut pakko, koska yksi siruavain oli vielä tallessa.

Laki määrää, että henkilöautossa on oltava ajonesto 1.10.1998 käyttöönotetuista alkaen.
Kirjoittanut: Jepukka
« : 24.04.2013 kello on 16:17 »

Kiinnostaa, ihan kaikenvaralle. YV voi laittaa jos epäilee rikollisia.  ::)
Pumpulta joku kohta?

Ohjeet löytyy ihan karavaanarit.fi keskustelupalstalta . Tietty googleen muutama avain sana niin aukee aihe ;)

Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 24.04.2013 kello on 11:59 »

Kiinnostaa, ihan kaikenvaralle. YV voi laittaa jos epäilee rikollisia.  ::)
Pumpulta joku kohta?
Kirjoittanut: Jepukka
« : 23.04.2013 kello on 22:54 »

Ducatosta (<2000) on "kohtuullisen" helppo ohittaa/poistaa koko ajonesto. Tarvii vakaata kättä ja 10mm poranterän :)
Kirjoittanut: pelekortti
« : 23.04.2013 kello on 12:15 »

Kolmisen vuotta sitten teetin ylimääräisen avaimen asuntoautooni (ducato). Avaimet piti lisäksi koodata uudelleen joka kävi näppärästi samantien kannettavalla tietsikalla. Paikallisessa Aution (Ylivieska) autossa sen hinnaksi tuli n. 250 € l. Deltassa taitaa vallita edelleen kiskurihenki.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 23.04.2013 kello on 07:07 »

Taannoin pojan pösöstä jouduttiin ohittaan ajonesto. Oli mangneettiventtiili aika kovantyön takana löytää. Rälläkällä joutui tekeen suojakoppaan reijän että löysi magneettiventtiilin johdon. Laittoi vaan yhtäkkiä ajoneston päälle ja kiertopalkinnosta ei tiennyt avainlukua.
Kirjoittanut: jus66si
« : 22.04.2013 kello on 22:32 »

Kysyppä tuolta mitä maksaisi >>>

http://www.avainapu.fi/avainpalvelu
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 22.04.2013 kello on 19:20 »