rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: norlet
« : 13.04.2013 kello on 22:03 »


En tiedä varsinaisesti näitä merkki kohtaisia jarruja mut perus sääntö on mulla ollut et 1. et kaikki tarvittava liikkuu 2. kaikki säädöt matkan varrelta löysälle 3. kengät/ palat säädetään lähelle rumpuja/levyjä 4. sitten säädetään vasta muista ns. muttereista toimivuus/mukavuus OK. Näillä opeilla oon itse pärjänny jo monta vuotta ja merkit on ollut milloin mitäkin ja kaikki on toiminut / mennyt katsastuksesta läpi ja ollut OK... Thumb.
ps. on sit ollut neste/mekaanisia jarruja ym....
Kirjoittanut: aatsha
« : 13.04.2013 kello on 19:21 »

Moi. Onko huoltovinkkejä jarrujen huoltoon?
Kenen valmistamat jarrut on kyseessä?