rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aakku
« : 3.04.2013 kello on 22:35 »

Minun ymmärtääkseni Westfalia siirtyi Daimlerin omistukseen. Tästä syystä VW aloitti oman vastaavan retkeilyauton tuotannon. Nykyiset VW:t ovat siis puhtaasti Volkkareita.
Tästä kaupasta seurauksena Westfalian räätälöimät autot alkoivat muuttua useimmiten Mercedes merkkisiksi. Myöhemmin Daimler on myynyt Westfalian edelleen sijoitusyhtiölle. Kaiketi tästä syystä Westfalian korirakenteita on näkynyt nyttemmin monissa eri merkkisissä autoissa.
Tuo oma wanha retkuiluauto on vielä vanhaa VW /Westfalia yhteistyötä ja valmistunut Hannoverissa.
Kirjoittanut: Rokker
« : 3.04.2013 kello on 21:47 »

Mutta aiheeseen...

Jos olen oikein ymmärtänyt niin mm. Westfalia avustaa montaakin muuta eurooppalaista merkkiä sekä valmistuksessa että suunnittelussa. Siksipä saattaa olla samaa näköä monessakin kulkineessa. Pienen tehtaan kun pitää myydä tietotaitoaan, pysyäkseen pienenä.

Rokk Oon !
Kirjoittanut: Rokker
« : 3.04.2013 kello on 21:42 »

..ja kalliita sellaisia.
Itse ole aina jotenkin liittänyt Westfalian Volkkarin kuoriin. Muut merkit ovat tulleet jälkeenpäin.

http://www.oldcars.co.jp/vw/vwcamp/vwcamp.html

Niin kuin tälläisiin meikäläisen mallisiin retkeilyautoihin =)

Rokk Oon !
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 3.04.2013 kello on 20:01 »

Thumb
tälläsellä se alkoi
meitinkin vaanaus vuonna -80 jotain Thumb
ihanta ihanaa
tuli oikein ikävä noita aikoja  :)

Niinhän se alkoi. Mutta jo -70 luvulla ja Vokkelon tilalla oli saman kokoinen Taunus-Transit. Oi niitä aikoja.  Thumb
Kirjoittanut: sipu
« : 3.04.2013 kello on 19:05 »

..ja kalliita sellaisia.
Itse ole aina jotenkin liittänyt Westfalian Volkkarin kuoriin. Muut merkit ovat tulleet jälkeenpäin.

http://www.oldcars.co.jp/vw/vwcamp/vwcamp.html


 Thumb
tälläsellä se alkoi
meitinkin vaanaus vuonna -80 jotain Thumb
ihanta ihanaa
tuli oikein ikävä noita aikoja  :)
Kirjoittanut: Jogi
« : 30.03.2013 kello on 11:05 »

Alusta on sama Ford ja näyttää, että näissä koppiosa on peräisin samalta (Burstnerin?) pajalta. Kumpikaan ei ole enää tuotannossa. Oli ilmeisesti 2009-11.

Kirjoittanut: Aakku
« : 30.03.2013 kello on 07:22 »

Eikös Westfalia ole tehnyt enimmäkseen retkeiluyautoja? Ja vieläpä hyviä sellaisia.
..ja kalliita sellaisia.
Itse ole aina jotenkin liittänyt Westfalian Volkkarin kuoriin. Muut merkit ovat tulleet jälkeenpäin.

http://www.oldcars.co.jp/vw/vwcamp/vwcamp.html
Kirjoittanut: Alan
« : 29.03.2013 kello on 22:15 »

Kirjoittanut: Alan
« : 29.03.2013 kello on 22:12 »

Eikös Westfalia ole tehnyt enimmäkseen retkeiluyautoja? Ja vieläpä hyviä sellaisia.

Jos jollakin olisi tietoa tai linkkiä matkailuautotuotann osta niin olisi aika mielenkiintoista. Wikipedia kannattaa varmaan ensin katsoa, ja katon itekin seuraavaksi.
Kirjoittanut: 88k5
« : 28.03.2013 kello on 22:23 »

.., alustasta (F) ja/tai moottorista (2,4)?..
.
Molemmista, ja pelkkää  Thumb Thumb
Ja kun vaihtamista on miettinyt, niin melkein pakosti joutuu magarooni-F:ään tyytymään  :-X