rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: vaanari61
« : 30.03.2013 kello on 21:47 »

Ölijypohojan tiivisteen vaihto ei välttämäti ole "tuosta vaan" suoritus, jos on se korkkitiiviste viritys, työläämpi operatsuuni.


Jos ei vuoda suuremmin, kantsii miettiä ryhtyykö toimenpiteeseen . . .


Jos "liimatiiviste" malli, vaatinee aikaa jotta moottorin ylemmistä osista valuva ölijy loppuu ja sitten vasta liimalla "koppa" takas paikoilleen . . .
Kirjoittanut: Jepukka
« : 30.03.2013 kello on 21:29 »

Vaikutti täyskupariselta, kun uutta ei ollut niin käänsin toisin päin. Käytin koneen normilämpöseksi (tai no en ihan heti, kymmenkunta minuuttia ja tarkistin öljyn pinnan) ja vuotoa en havainnu, mitä nyt öljynpohjatiiviste oli hikoilluaiemmin vähän. Tuo täytyy vaihtaa kesällä, jäällä makoilu on vähän kylymää.
Kirjoittanut: Rölli
« : 30.03.2013 kello on 19:36 »

Kaupasta uusii tiiviste Thumb ei mitään virityksiä Thumb
ei kuparitiivisteen löijääminen oo viritystä.. niin ne tekkee ku niit valmistettaanki.. va toi perus metalien ominaisuuksien tunteminen tahtoo olla nyky ihmisille ufo tiedettä"viritystä"
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 30.03.2013 kello on 19:23 »

Kaupasta uusii tiiviste Thumb ei mitään virityksiä Thumb
Kirjoittanut: vaanari61
« : 30.03.2013 kello on 18:32 »

Kuparitiivistettä en muistanu ottaa, katotaan pitääkö vanha.

Löijjaa se tiviste . . .

Kuumenna vaikka retkikeittimellä "punaiseksi" jos ei muunlaista lämmitintä löydy ja sen jälkeen veteen, taas tiivistää . . .

Niin JOS tiiviste EI ole massatäytteinen kertakäyttö tiiviste, nuot massatäytteiset kuparipinnoitetut tiivisteet ei palaudu löijaamisella, tuhoutuvat. 

Kirjoittanut: Jepukka
« : 30.03.2013 kello on 15:42 »

Olihan se sitten käytävä kotona kattomassa. Kyseessä siis 12mm kuusiokolo avaimella aukaista tulppa. Öljytilavuus 6,7 litraa ja öljyksi meni 5w-40 diesel mökäöljyä made by mobil, castrolia en hennonnu ostaa.
Motonetistä ilman- öljynsuodattimineen alle satasen. Kuparitiivistettä en muistanu ottaa, katotaan pitääkö vanha.

edit: vanha öljy oli "vanhaa" ei haissu palaneelta tai muulta ylimääräiseltä. Vuoden aikana mittatikusta hävisi merkkien välillä n. 1/3 osaa, ei paha.
Kirjoittanut: LMC-99
« : 30.03.2013 kello on 11:32 »

Apua, olen kaupoilla ja unohtu katsoa minkälaisella avaimella aukeaa öljytulppa. Vaatiiko jonku spesiaalin vai aukeaako normi lenkkiavaimella/jakarilla?
Ei aukea lenkkiavaimella vaan siinä pitää olle spesiaali työkalu ..odota laitan kuvan.

Valitettavasti en nyt saanut kuva siirtoa onnistumaan ,mutta se on semmoinen hylsy jossa on 12mm kuusiokoloavainta muistuttava tappi..
Kirjoittanut: Jepukka
« : 30.03.2013 kello on 10:20 »

Apua, olen kaupoilla ja unohtu katsoa minkälaisella avaimella aukeaa öljytulppa. Vaatiiko jonku spesiaalin vai aukeaako normi lenkkiavaimella/jakarilla?