rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: jorma
« : 30.03.2013 kello on 20:25 »

Todennäköisesti siitä juuri on kyse...odotellaan josko asiaan tulee vahvistusta....

Tuulilasissa aiheesta lähemmin. ---> http://www.tuulilasi.fi/keskustelu/autojen-tyyppiviat/volvon-d5-moottorissa-ongelmia
Sain sen käsityksen että todellakin moniurahihna oli ensin katkennut joka oli sitten katkaissut jakopäänremmin.
Ensimmäistä katkoa ei ollut aiheuttanut laturin korvake, vaan joku muu oli hirttänyt jumiin, luulisin että se oli kompura. Asiaa ei tarkoin selvitetty, mutta tuho oli totaalinen ja uusi moottori tuli tehdastakuuna. Autoliike oli vaihtanut Volvon hinausautoon päin ja Volvon omistaja oli lähtenyt liikkeestä uuden karhealla Mersulla jatkamaan matkaansa.Rouva valinnut auton. ;D Väri pysynyt samana, eli musta. :D
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 30.03.2013 kello on 20:19 »

Autosta toiseen.
Uusi Subaru Forester tuntui hyvältä ja vetääkin saa 2000 kg, mutta bentsiinimalli ei kelpuuta RE85 etanoolibensaa, ei ainakaan mainosteta. Onkohan mitään muuta vaihtoehtoa? Saabeihinkin jo tuo viinabensa
kelpasi, mutta aika vähän niitä on?
Just googlettelin tuommosen artikkelin, http://www.iltalehti.fi/autot/2012020315148620_au.shtml
 pitääpä tutkia, aika iso hintaero on bensoilla ja vaunun kanssa sitä palaa!

Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 30.03.2013 kello on 20:10 »

Volvon D5 koneessa joissakin on se moottorin lohkossa oleva laturin kiinnike murtunut ja siitä sellainen täystuho. Laturinhihnan liiika kiristäminenkin voi olla pahasta, uskoisin.


Kirjoittanut: ihaa
« : 30.03.2013 kello on 19:58 »

Oliko laturin korva ratkennut> remmi jakohihnan väliin?
Semmoista kuulemma on ollut liikkeellä.

Todennäköisesti siitä juuri on kyse...odotellaan josko asiaan tulee vahvistusta....

Tuulilasissa aiheesta lähemmin. ---> http://www.tuulilasi.fi/keskustelu/autojen-tyyppiviat/volvon-d5-moottorissa-ongelmia
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 30.03.2013 kello on 19:55 »

Oliko laturin korva ratkennut> remmi jakohihnan väliin?
Semmoista kuulemma on ollut liikkeellä.
Muutenhan tuommonen kone kestänee paljon pitempään.
m
Kirjoittanut: jorma
« : 30.03.2013 kello on 19:09 »

Onnea vaan aiheen aloittajalle auton hankinnanjohdosta. :)
Ite kävin tänään potkimassa renkaita, ja vastaan tuli alle 100tkm. ajettu Volvo V70 2,4 d.-08.Moottori oli lauennut ja pellin alla oli juuri asennettu tehdasuusi kone.Vian aiheuttaja selvillä,muutamia poksahtanut. Sillä saattaisi päästä seuraavat sata, ei kuulemma ainakaan sama vika enää toistu. Katsotaan mitä kuuluu, kun jätin omasta mielestäni ihan kohtuu tarjouksen liikkeeseen. :-\
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 29.03.2013 kello on 18:16 »

Itellä oli aikoinaan 600tkm ajettu ostaissa ja myydessä 800tkm. Koneen käytin auki hetikohta ostettuani auton. Mutta älä rälläkällä leikkaa, ei palovakuutukset korvaa. ;D
Kirjoittanut: oh5yw
« : 29.03.2013 kello on 14:31 »

Ilmeisesti 2,5 TDI /102hp

Tommonenhan se...hitosti vain tämänikäisillä on jo ehditty ajaa, tämäkin on jo lähes 400tkm maantietä niellyt.

Vaan tämmöselle 120kg/190cm keijukaiselle ei mene umpipakussa penkki riittävän taakse jotta ajomukavuus olisi hyvä. Tuo vanha kun on multivan eli ilman väliseinää niin penkkikin liukui taaemmas.

No rälläkkä käteen ja seinän irroitukseen, kunhan ilmat tuosta vielä vähän lämpenee. Nykyisin kun tuo väliseinä ei ole enää pakussa pakollinen.

kari
Kirjoittanut: Aakku
« : 29.03.2013 kello on 12:09 »

Tämmöseen nyt sorruin....
Johonkin tuollaiseen voisin itsekin sortua.  :)
Ilmeisesti 2,5 TDI /102hp
Eikös ole paljon hiljaisempi ja vääntävämpi kuin 2,4 D. Vaihteisto on tunnetusti tehty vahvemmaksi. Kulutuskin saattaa hieman laskea.

Tuo T4 tuntuu minusta jotenkin hienostuneemmalta ajaa, kuin uudempi T5.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 29.03.2013 kello on 11:48 »

Tämmöseen nyt sorruin....




Kyllähän se on vaikea vaihtaa merkkiä jos ei oo jäänyt hampaan koloon mitää edellisestä  :)  Liekkö tuossa yhtään sortumista.