rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: jopekka
« : 11.03.2013 kello on 11:26 »

Kyllä tulee käytettyä sähköö ja kaasua vaikka olen topassa kiine.
Eipähän tarte olla 3 Kw päällä voi olla vaikka 2 Kw niin ottanee kaasun
 sitten jos tarvitsee on niin kylmäksi vetänyt ulkona.   Thumb

        Joopa Joo.....  ;D     :)
Kirjoittanut: mjo33400
« : 10.03.2013 kello on 23:02 »

No juu, en kyllä ole tälläistä havainnut oliko vaunussa vaiko autossa ja minkä merkkisessä? (joskus huomannut että paneleissa on joitakin muutoksia tehty tietyillä merkeillä esim LMCja Hobby). Eihän ollut enää alkuperäistä sarjanro.lappua paikallaan jos oli niin otitko numeron ylös?

Ei ollut sarjanumeroa ja en tiedä, mistä vaunusta oli
Kirjoittanut: tahko
« : 10.03.2013 kello on 20:14 »

Poikkeaa hieman aiheesta, mutta oletko sinä Tahko törmännyt Primus ohjauspaneeliin jossa kaasu on ensisijainen? Minä törmäsin moiseen ja oli tehdasasennus. Toki heti katoin mitä on erinlaista. Thumb

No juu, en kyllä ole tälläistä havainnut oliko vaunussa vaiko autossa ja minkä merkkisessä? (joskus huomannut että paneleissa on joitakin muutoksia tehty tietyillä merkeillä esim LMCja Hobby). Eihän ollut enää alkuperäistä sarjanro.lappua paikallaan jos oli niin otitko numeron ylös?
Kirjoittanut: mjo33400
« : 10.03.2013 kello on 20:05 »

Kyllä toki molemmat voi olla käytössä yhtäaikaa. Käyttää ensisijaisesti sähköä ja jos ei riitä niin ottaa kaasun mukaan.(ohjauspaneli siis määrää tämän toiminnan)

Poikkeaa hieman aiheesta, mutta oletko sinä Tahko törmännyt Primus ohjauspaneeliin jossa kaasu on ensisijainen? Minä törmäsin moiseen ja oli tehdasasennus. Toki heti katoin mitä on erinlaista. Thumb
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 10.03.2013 kello on 18:09 »

Joo, ja jos kuljin jätetään tolpalle sähkölämmityksen varaan, on hyvä olla kaasukin päällä. Jos tulee esimerkiksi sähkökatko, kaasu menee päälle, eikä jäädy paikat.  :)
Thumb
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 10.03.2013 kello on 18:01 »

Joo, ja jos kuljin jätetään tolpalle sähkölämmityksen varaan, on hyvä olla kaasukin päällä. Jos tulee esimerkiksi sähkökatko, kaasu menee päälle, eikä jäädy paikat.  :)
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 10.03.2013 kello on 17:45 »

Minä ainakin käytän molempia lämmitys muotoja jos olen tolppa sähkössä :D Ei se sähkön kulutus tähän konkurssiin,niin isoa lovea tee,että ei jäis rahaa hakea laatikkoa koffia jossain vaiheessa :)
Kirjoittanut: tahko
« : 10.03.2013 kello on 15:27 »

Terve

Olen aloittelemassa vaunuharrastusta ja kiinnostaisi tietää voiko molemmat lämmitysmuodot olla yhtäaikaisesti käytössä? Käytössäni on LMC 545E vm.89. Siinä on 2000 W:n Gasthermin pumpullinen sähköpatruuna sekä Primuksen 2490 lämmitin. Näillä pakkasilla ei pelkkä sähköpatruuna enää riitä. Ja jos näin voi tehdä onko siinä mitään järkeä eli säästääkö se esim. kaasua?

Kyllä toki molemmat voi olla käytössä yhtäaikaa. Käyttää ensisijaisesti sähköä ja jos ei riitä niin ottaa kaasun mukaan.(ohjauspaneli siis määrää tämän toiminnan)
Kirjoittanut: tsahkali
« : 10.03.2013 kello on 15:26 »

Jos sähvö antaa 2kW, niin kaasu sitten sen, mitä tarvitaan yli.
Kirjoittanut: JS85
« : 10.03.2013 kello on 15:22 »

Terve

Olen aloittelemassa vaunuharrastusta ja kiinnostaisi tietää voiko molemmat lämmitysmuodot olla yhtäaikaisesti käytössä? Käytössäni on LMC 545E vm.89. Siinä on 2000 W:n Gasthermin pumpullinen sähköpatruuna sekä Primuksen 2490 lämmitin. Näillä pakkasilla ei pelkkä sähköpatruuna enää riitä. Ja jos näin voi tehdä onko siinä mitään järkeä eli säästääkö se esim. kaasua?