Tekniikkakeskustelut > Primus

2480 outo ongelma

<< < (2/3) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kottari - 23.02.2014     kello on 12:54 ---Lähetin yv:viestin jos tuli perille.Voin myös lähettää tämän viallisen hehkun mistä voit käyttää verkon tarpeisiisi. Jos saan osoitetiedot .
Minulla on ne kyllä ollut ,mutta suomi 24 posti on hukannut vanhat viestini.
Niin tarkoitin siinä yv:ssä jos saan sen mutterin ja verkon kasattuna,kun minulla ei juottovehkeitä itellä.Ainoastaan suun kautta joutto käy. :)

--- Lainaus päättyy ---

Ei minullakaan ole nyt mahdollisuutta kasata verkkoa kun ei ole vielä pistehitsilaitetta.

Rölli:
pistä vaikka mulle osat ni kasaan ja lähetän kasattuna loppusijoituspaikka an

Teukka-74:
Tällaista apua ei saa muualta kuin karavaanari verkostosta! Oon ihan varma tästä.  Thumb

kottari:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 23.02.2014     kello on 16:37 ---pistä vaikka mulle osat ni kasaan ja lähetän kasattuna loppusijoituspaikka an

--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli tarkoitettu varmaan mjo3400:lle.Jos hän suostuu lähettämään verkot ja mutterin sinulle ,niin minä kyllä vastaan kustannuksista.
Kyllä hän varmaan ilmoittaa asiasta kun saapuu foorumille.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kottari - 23.02.2014     kello on 18:23 ---Tämä oli tarkoitettu varmaan mjo3400:lle.Jos hän suostuu lähettämään verkot ja mutterin sinulle ,niin minä kyllä vastaan kustannuksista.
Kyllä hän varmaan ilmoittaa asiasta kun saapuu foorumille.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on yksi kunnossa oleva verkko jonka voit ostaa pois jos haluat, ota yv:nä yhteyttä. En mielellään myy, mutta pitää kaveria auttaa hädässä. Rollille kiitos tarjouksesta. Thumb Eiköhän tuo pyrostaattimailma muutu kohta aika radikaalisti kunhan saan haperon kanssa aisiat hoidettua loppuun. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View