Tekniikkakeskustelut > Primus
2480 outo ongelma
kottari:
Kun kylmiltään sytyttää pannun,toimii n. puoli tuntia ja sammuu ja häiriövalo syttyy. Jos kuittaa ja sytyttää heti niin toimii hetken,mutta jos odottaa hieman niin palaa pidempään. Kun saan sähköllä vaunun normaali lämpöön 18-20 astetta niin kaasulla toimii ok termostaatin ohjaamana.
Pumppu toimii kaasua on ja akkukin on kunnossa.
Olisi toinen 2470 pannu toimiva putsattu ja maalattu ,mutta pyron suojaverkko oli tuhkana. Tällaista ei ilmeisesti saa enää mistään. Joku on tehnyt rosteriputkesta reiittämällä. Olen ilmeisesti hukannut sen mutterinkin mihin verkko tulee.
kestosippi:
--- Lainaus käyttäjältä: kottari - 23.02.2014 kello on 11:37 ---Kun kylmitään sytyttää pannun,toimii n. puoli tuntia ja sammuu ja häiriövalo syttyy. Jos kuittaa ja sytyttää heti niin toimii hetken,mutta jos odottaa hieman niin palaa pidempään. Kun saan sähköllä vaunun normaali lämpöön 18-20 astetta niin kaasulla toimii ok termostaatin ohjaamana.
Pumppu toimii kaasua on ja akkukin on kunnossa.
Olisi toinen 2470 pannu toimiva putsattu ja maalattu ,mutta pyron suojaverkko oli tuhkana. Tällaista ei ilmeisesti saa enää mistään. Joku on tehnyt rosteriputkesta reiittämällä. Olen ilmeisesti hukannut sen mutterinkin mihin verkko tulee.
--- Lainaus päättyy ---
Minä tein itselleni joskus rosteriputken pätkästä poraamalla siihen reikiä kamalan paljon..
Ei toiminut ihan oikein. Siihen jäi kumminkin liian paljon rautaa. Pyrostaatin kuumeneminen sekä jäähtyminen viivästyi.
Se pitäisi tehdä kumminkin samanlaisesta verkosta kuin se alkuperäinenkin on.
En tiedä saako niitä mistään.
kottari:
Joo toiset on tehnyt kahdesta hehkun verkosta,mutta kun ei ole kuin yksi ylimääräinen.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kottari - 23.02.2014 kello on 12:09 ---Joo toiset on tehnyt kahdesta hehkun verkosta,mutta kun ei ole kuin yksi ylimääräinen.
--- Lainaus päättyy ---
Minulta saat hehkun verkon niin voit rakentaa uuden. On myös mutteriosa. Laita yv:nä osoite niin lähetä ilmaiseksi. Thumb Hehkujen verkoista noita on pakko tehdä.
kottari:
Lähetin yv:viestin jos tuli perille.Voin myös lähettää tämän viallisen hehkun mistä voit käyttää verkon tarpeisiisi. Jos saan osoitetiedot .
Minulla on ne kyllä ollut ,mutta suomi 24 posti on hukannut vanhat viestini.
Niin tarkoitin siinä yv:ssä jos saan sen mutterin ja verkon kasattuna,kun minulla ei juottovehkeitä itellä.Ainoastaan suun kautta joutto käy. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta