Matkailukeskustelut > SFC-alueet

Jaala ei halua karavaanareita....

<< < (4/6) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 26.03.2014     kello on 15:23 ---2. 20000€/a vuokratuotto, täysin rakennettua aluetta > työllistää, sähkäreitä, putkimiehiä, timpureita ja ties mitä. ja bonuksena kuntaan matkailijoita.
Kumman sinä valitsisit?

--- Lainaus päättyy ---

Rakentajat tulee Virosta ja kausipaikkalaiset tuo eväänsä kotoa....

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.03.2014     kello on 15:34 ---Rakentajat tulee Virosta ja kausipaikkalaiset tuo eväänsä kotoa....

--- Lainaus päättyy ---
Niinkö, minä ainakin ostan Tammisaaresta ruokani pääosin, osan tuon tullessani kotiinkin. Torilla on sielläkin hyvät eväät.
Kukin tavallaan :)

Beenari:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 26.03.2014     kello on 15:23 ---henk.kohtaisesti rakentaisin naapuri kuntaan johon matkailutulot kelpaisi.

--- Lainaus päättyy ---

Kuin myös, ja mielellään sellaiseen paikkaan ettei kukaan matkalla sinne vahingossakaan tule Jaalan kautta.

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.03.2014     kello on 16:16 ---Niinkö, minä ainakin ostan Tammisaaresta ruokani pääosin, osan tuon tullessani kotiinkin. Torilla on sielläkin hyvät eväät.
Kukin tavallaan :)

--- Lainaus päättyy ---

Niin minäkin, en tosin tammisaaresta mutta sieltä missä kulloinkin olen. Ei ole parempaa kun kylän torilta ostetut juuri maasta nostetut potut ja porkkanat!

K.E.V:
Jep, ja suoraan kalastajalta ostetut antimet  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View