Matkailukeskustelut > SFC-alueet
Jaala ei halua karavaanareita....
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 26.03.2014 kello on 15:23 ---2. 20000€/a vuokratuotto, täysin rakennettua aluetta > työllistää, sähkäreitä, putkimiehiä, timpureita ja ties mitä. ja bonuksena kuntaan matkailijoita.
Kumman sinä valitsisit?
--- Lainaus päättyy ---
Rakentajat tulee Virosta ja kausipaikkalaiset tuo eväänsä kotoa....
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.03.2014 kello on 15:34 ---Rakentajat tulee Virosta ja kausipaikkalaiset tuo eväänsä kotoa....
--- Lainaus päättyy ---
Niinkö, minä ainakin ostan Tammisaaresta ruokani pääosin, osan tuon tullessani kotiinkin. Torilla on sielläkin hyvät eväät.
Kukin tavallaan :)
Beenari:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 26.03.2014 kello on 15:23 ---henk.kohtaisesti rakentaisin naapuri kuntaan johon matkailutulot kelpaisi.
--- Lainaus päättyy ---
Kuin myös, ja mielellään sellaiseen paikkaan ettei kukaan matkalla sinne vahingossakaan tule Jaalan kautta.
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.03.2014 kello on 16:16 ---Niinkö, minä ainakin ostan Tammisaaresta ruokani pääosin, osan tuon tullessani kotiinkin. Torilla on sielläkin hyvät eväät.
Kukin tavallaan :)
--- Lainaus päättyy ---
Niin minäkin, en tosin tammisaaresta mutta sieltä missä kulloinkin olen. Ei ole parempaa kun kylän torilta ostetut juuri maasta nostetut potut ja porkkanat!
K.E.V:
Jep, ja suoraan kalastajalta ostetut antimet ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta